پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
شهردار سنندج از احداث شهربازی مدرن واستاندارد در پارک ملت خبر داد و گفت: بزودی و با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریالی عملیات احداث این شهربازی آغاز خواهد شد.

شعار سال: به نقل از شهرداری سنندج، حشمت اله صیدیاظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر در این دوره احداث مراکز تفریحی و گردشگری نظیر شهر بازی مدرن در سطح شهر است.

وی بیان کرد: در راستای احداث فضای مناسب برای بازی و تفریح شهروندان سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی این شهرداری نسبت به تهیه بسته های سرمایه گذاری مختلفی اقدام نمود ه است.

وی ادامه داد: احداث شهربازی مدرن و مجهز در پارک ملت یکی از بسته های سرمایه گذاری این شهرداری بود که پس از اخذ مجوز در شورای اسلامی شهر از طریق فراخوان نسبت به انتخاب سرمایه گذار اقدام شد.

صیدی بیان کرد: خوشبختانه سرمایه گذار احداث شهربازی مدرن و مجهز در پارک ملت انتخاب شده و بزودی عملیات اجرایی احداث این شهربازی آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: این شهربازی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریالی احداث می شود.

شهردار سنندج اضافهکرد: احداث رستوران، فود کورت، واحدهای خدماتی و پارکینگ اختصاصی از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای احداث این شهربازی مدرن ومجهز است.

صیدی اظهارداشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و تفاهم با سرمایه گذار این پروژه قرار است فاز نخست احداث شهربازی پارک ملت در مدت یکسال به بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و مشارکت آنها در پروژه های عمرانی، خدماتی و تفریحی در سطح شهر قطعاً در توسعه عمران شهری و جذب گردشگر تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی بیان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری با اعضاء شورا بتوانیم در جذب سرمایه گذار برای دیگر پروژ های عمرانی، خدماتی و تفریحی در سطح شهر اقدام کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 مرداد 97، کد مطلب: 4356323: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
واقعا این طرح ها باعث میشه که مردممون بتونن در استان سرگرمی داشته باشن میون این همه غم و غصه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
خوبه که سرگرمی های لازم برای بچه ها و خانواده هاشون برای دوری از دغدغه های اقتصادی فراهم میشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین