پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر ارومیه گفت: ۱۶ هکتار زمین به شهربازی مدرن شمال غرب کشور در ارومیه اختصاص یافت.

شعار سال: سیدهادی ذاکر اظهار داشت: پروژه ”رزت" ارومیه که به دلیل تخلف سرمایه‌گذار تغییر مدیریتی یافته بود مجددا آغاز به فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهر ارومیه تاکنون سرمایه‌گذاری سابقه طولانی مدت و عمیقی نداشته است افزود: اکنون برای این پروژه بزرگ تجاری که به مساحت 50 هزار مترمربع بوده سرمایه‌گذار جدید پیدا شده است.

ذاکر بیان کرد: اداره و ساخت بخش دیگر این پروژه را شهرداری ارومیه بر عهده گرفته و در صورتی که سرمایه‌گذار نتواند در وقت تعیین شده و طبق قرارداد پروژه را تکمیل کند حق و حقوق سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

وی گفت: سرمایه‌گذاران در این پروژه هیچگونه نگرانی در رابطه با سرمایه‌های خود نداشته باشند چرا که شهرداری و شورای شهر ارومیه مدافع حقوق مردم بوده و پروژه رزت نیز طبق روال قبل به کار خود ادامه می‌دهد.

عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر ارومیه با تاکید بر اینکه ایجاد شهربازی مدرن در ارومیه یکی از ملزومات است تصریح کرد: اینک 16 هکتار زمین برای ایجاد یک شهربازی مدرن در ارومیه اختصاص داده شده است که پس از جذب سرمایه‌گذار اقدام به ساخت آن می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنيم،تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب: 962416: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین