پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری واگذاری پروژه ها در استان به بخش خصوصی با اولویت بندی کارشناسی شده و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.

شعار سال: علی محمد احمدی ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران افزود: بحث مشارکت در سرمایه گذاری و بکارگیری ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت و تکمیل پروژه ها از جمله موارد مطرح شده در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بود.

احمدی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستگاه های استان مکلف به اجرای هدفگذاری هایی در سطح پروژه های ملی و استانی شوند، اظهار کرد: همچنین پیگیری ساز و کار تحقق پروژه های استان توسط دستگاه های متولی مورد تاکید است.

احمدی با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی با اولویت طرح های با قابلیت بهره برداری تا پایان سال و با پیشرفت فیزیکی بالا به شکل ویژه دیده خواهند شد.

استاندار تصریح کرد: همچنین مقرر شد که در بخش پروژه های دستگاه ها با اولویت دستگاه های خدمات رسان و طرح هایی که نقش بسزایی در زیرساخت های استان دارند، هدفگذاری مناسبی رقم بخوردوی افزود: در همین راستا پروژه های مختلفی بررسی و منابعی به این طرح ها تخصیص داده می شود.

احمدی توجه ویژه به موضوع انتقال، ثبت و بارگذاری اطلاعات را لازمه انجام فعالیت ها دانست و بیان کرد: با انجام اصولی این موضوع رتبه استان نیز بهبود پیدا می کنداحمدی تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فعالیت های مناسبی انجام می شود که باید ثبت و بارگذاری اطلاعات این حوزه نیز به شکل صحیح عملیاتی شود.

احمدی با اشاره به پروژه های کنترل و مدیریت مصرف در بخش های انرژی خواستار اجرای مناسب پروژه های تعریف شده شد.

وی افزود: در حوزه پروژه های مدیریت مصرف برق، استفاده از انرژی های جایگزین و تجدید پذیر مانند پنل خورشیدی با محوریت ۱۰ دستگاه پر مصرف استان به شکل پایلوت عملیاتی می شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 مرداد 97، کد مطلب: 4356979، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین