پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
نماینده مردم در اردکان، رفتار دولت با سرمایه گذاران را دور از انصاف دانست.

شعار سال: محمدرضا تابش، در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب اردکان اظهار داشت: پروژه فاضلاب اردکان اولین پروژه بیع متقابل وزارت نیرو است اما پیش از ان، این پروژه دولتی بود و از ۸۳ تا ۹۲ به مدت نه سال با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، تنها ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی بیان کرد: این پروژه در سال ۹۲ از طریق قرارداد بیع متقابل با وزارت نیرو، به بخش خصوصی واگذار شد که زمان واگذاری تاکنون که بهره برداری رسیده، تنها چهار سال زمان برده و اعتبار هزینه شده برای آن نیز ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

تابش در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه برخورد دولت با سرمایه گذاران بخش خصوصی بیان کرد: دولت مردم را به سرمایه‌گذاری تشویق کرده اما رفتاری که با سرمایه‌گذاران داریم دور از انصاف است.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: از جمله این موارد می توان به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه برق اشاره کرد به نحوی سرمایه‌گذار خود اقدام به تولید برق کرده اما اگر در پرداخت قبض خود تاخیر داشته باشد، با او برخورد می‌شود.

وی با بیان مصداق‌های دیگری که نشانگر بی انصافی در برخورد با سرمایه گذاران است، افزود: اگر می‌بینیم نتوانستیم با وجود اقدامات گسترده‌ای که صورت گرفته، رضایت مردم را کسب کنیم به این دلیل است که بر اساس عقل حرکت نکردیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس خاطرنشان کرد: شجاعت اینکه بگوییم نمی‌دانم سبب می‌شود که ما از نظر کارشناسان استفاده کنیم و با بهره‌گیری از مشاوره آن ها زمینه جلوگیری از خطاها را فراهم کنیم اما این اتفاق کمتر رخ می دهد.

در این مراسم که با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو برگزار شد، از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان اردکان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی بهره برداری شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 مرداد 97، کد مطلب: 4357901، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین