پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۲۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
مرکز آمار ایران اعلام کرد در سال ١٣٩٥، ۵۸۵۹۰۶ مورد سرقت رخ داده که بیشترین سرقت‌ها به ترتیب در استان‌های تهران با ٣٦ درصد، خراسان‌رضوی ١٢ درصد، البرز ٨ درصد، خوزستان ۵.۵ درصد و اصفهان با ٥ درصد بوده است.

شعارسال: به نقل از مرکز آمار ایران، براساس آخرین سالنامه آماری کشور، در سال ١٣٩٥، ۵۸۵۹۰۶ مورد سرقت رخ داده که نسبت به پنج سال پیش، (سال ١٣٩١، ٥٤٥٤٧٦ مورد) ٧ درصد افزایش یافته است.

به طور کلی در سال ١٣٩٥ بازای هر ١٣٦ نفر جمعیت یک سرقت در کشور رخ داده است. ۴۰ درصد این سرقت‌ها از لوازم خودرو و وسایل داخل آن و ١٤ درصد از منازل بوده است که بیشترین نوع سرقت محسوب می‌شود.

بیشترین سرقت‌ها به ترتیب در استان‌های تهران با ٣٦ درصد خراسان‌رضوی ١٢ درصد، البرز ٨ درصد، خوزستان ۵.۵ درصد و اصفهان با ٥ درصد بوده است.

در استان‌های البرز به ازای هر ٦١ نفر، تهران هر ٦٣ نفر، خراسان رضوی هر ٩٣ نفر، سمنان هر ٩٦ نفر، قم هر ۱۰۲ نفر جمعیت، یک سرقت در سال ١٣٩٥، رخ داده است که استان‌ها با سرقت بالا و استان‌های کردستان به ازای هر ٤٨٦ نفر، گیلان هر ٤٧٦ نفر، همدان بازای هر ٤٧٤ نفر، آذربایجان غربی بازای هر ٣٩٣ نفر و استان چهارمحال‌وبختیاری بازای هر ٣٥٦ نفر یک سرقت رخ داده که استان‌های با سرقت کمتر، بازای نفر جمعیت، محسوب می‌شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 5مرداد 1397 ، کدخبر: 1391327،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
همه جا هستند ؛ اخیرا در استان های شمالی کشور خیلی زیاد شده اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین