پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
با وجود آن که شهرهای سوئیسی به گرانی معروفند اما برای زندگی در ماه اول در شهر دبی باید ۱.۵ برابر بیشتر از شهر زوریخ هزینه کرد!

شعار سال: به نقل از سی ان بی سی، در رده بندی ۱۰ شهر گران قیمت جهان برای شروع زندگی، دبی در صدر قرار دارد. در این رده بندی شاخصه های هزینه صدور ویزا برای اقامت حداقل یک ساله، متوسط اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، هزینه تخمینی غذا و هزینه حمل و نقل مد نظر قرار گرفته‌اند. موسسه " نستپیک" که این تحقیق را انجام داده است ۸۰ شهر گران قیمت جهان را بر این اساس رده بندی کرده است.

شش شهر از ۱۵ شهر گران قیمت جهان در آسیا قرار گرفته اند. پنج شهر اروپایی و چهار شهر نیز در آمریکا قرار گرفته‌اند. بر این اساس گران ترین شهرهای جهان برای شروع زندگی در ماه نخست به ترتیب عبارت اند از:

۱-دبی-امارات: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۴۲۵۸.۶۸ دلار تخمین زده شده است که ۲۱۲۵.۷۲ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۳۴۱.۴۹ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۳۱.۵۱ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۶۹.۱۴ دلار هزینه حمل و نقل است.



اوکلند-نیوزلند:در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۴۰۰۲.۷۶ دلار تخمین زده شده است که ۲۱۵۹.۴۶ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۹۲۴.۷۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۶۹۴.۳۴ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۰۴.۶۶دلار هزینه حمل و نقل است.



۳- سان فرانسیسکو-آمریکا: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۷۶۸.۶۸دلار تخمین زده شده است که ۱۸۸.۷۵دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۲۳۷۹.۵۴دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۱۰۱۳.۵۳دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۷۴.۰۴دلار هزینه حمل و نقل است.


۴- نیویورک- آمریکا: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۳۷۴.۲۱دلار تخمین زده شده است که ۱۸۸.۷۵دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۲۰۰۴.۶۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۹۴۰.۷۲دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۲۳.۲۳ دلار هزینه حمل و نقل است.



۵- لندن- انگلیس: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۲۰۷.۴۱دلار تخمین زده شده است که ۸۱۰.۱۳دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۵۹۶.۹۰ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۵۹.۸۲دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۶۸.۷۱ دلار هزینه حمل و نقل است.


۶- سیدنی- استرالیا:در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۰۰۰.۲۷دلار تخمین زده شده است که ۵۳۴.۵۷ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۵۰۵.۵۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۷۲۳.۶۹ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۲۷.۷۱ دلار هزینه حمل و نقل است.


۷- اسلو- نروژ: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۹۲۱.۹۰ دلار تخمین زده شده است که ۶۵۹.۹۸ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۱۸۴.۵۰ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۹۰۸.۷۳ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۸۹.۵۲ دلار هزینه حمل و نقل است.


۸- زوریخ- سوئیس: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۸۹۹.۹۸ دلار تخمین زده شده است که ۷۰.۱۳ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۳۸۳.۶۷دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۱۱۹۳.۹۶ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۹۲.۱۶ دلار هزینه حمل و نقل است.


۹-آمستردام- هلند: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۷۲۹.۵۱ دلار تخمین زده شده است که ۶۸۰.۲۲ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۲۶۵.۳۴دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۹۳.۹۷دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۰۲.۶۲ دلار هزینه حمل و نقل است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تلگرا، تاریخ -، کد مطلب: -: www.telegra.ph


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین