پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: درپی افزایش مصرف سازمان‌ها و ارگان‌های پرمصرف در تهران شرکت توزیع برق تهران بزرگ، اقدام به قطع برق ۶۰ مورد در پایتخت کرد.

شعارسال: ناظریان در برنامه قطع برق مشترکان پرمصرف در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ مورد قطع برق در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف تهران به دلیل مصرف برق زیاد داشته‌ایم، اظهار کرد: امروز نیز برق ۶۰ مورد از سازمان‌ها در پایتخت قطع می‌شود.

وی ادامه داد: این سازمان‌ها می‌توانند با مراجعه به منطقه خود و متعهد شدن در برابر رعایت قوانین مدیریت مصرف نسبت به وصل برق خود اقدام کنند.

ناظریان با اشاره به قطعی برق ۶۰ ارگان و سازمان گفت: ۲۱ مورد از این تعداد سازمان‌های ملی و استانی بوده که به دلیل عدم رعایت مصوبه استانداری برق آنها از سوی شرکت توزیع قطع شده است.

معاون بهره‌برداری و دیستاتینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان مصوبه هیات وزیران اظهار کرد: کلیه سازمان‌ها موظف هستند تا ۱۰ درصد از میزان مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند. در همین راستا نیز شرکت توزیع برق تهران برنامه پایش مصرف برق ادارات را در دستور کار خود قرار داده است.

ناظریان ادامه داد: علاوه بر این بر اساس یک مصوبه دیگر استانداری تهران، کلیه نهادها موظف هستند تا سیستم سرمایشی خود را در ساعت ۱۳ خاموش کرده و روشنایی را کنترل کنند که اگر این اتفاق نیافتد، شرکت توزیع برق نسبت به قطع برق این سازمان‌ها اقدام خواهند کرد.

وی با تاکید بر این مساله که قطع برق ۲۰۰ مورد از سازمان‌ها تاکنون منجر شد تا پنج درصد از میزان مصرف برق کل کشور کاسته شود، گفت: این مساله دو ویژگی مهم داشته که می‌توان به تامین برق پایدار و کمک به جلوگیری از محدودیت نیروگاه‌های برق- آبی اشاره کرد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان اینکه ۱۰ هزار مگاوات از تولید برق کشور مربوط به نیروگاه‌های برق- آبی بوده است، عنوان کرد: ۵ درصد صرفه جویی توان این میزان را تا حد قابل توجهی جبران کند. به گونه‌ای که در طول سه هفته گذشته هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای در تهران رخ نداد.

به گفته ناظریان، جدولی که از سوی شرکت توزیع مبنی بر خاموشی در تهران هر روز گزارش می‌شود، بر مبنای خاموشی‌های احتمالی بوده که ممکن است هرگز آن خاموشی اتفاق نیفتد. اما پیش بینی می‌شود که تا زمان وجود هوای گرم تا عدم کاهش درجه حرارت این جداول منتشر شوند.

برق این نهاد‌ها به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق در تهران قطع شد:

سازمان محیط زیست

اتاق بازرگانی ایران

شورای عالی انقلاب فرهنگی

شرکت ملی گاز

بنیاد انقلاب اسلامی

ساختمان وزارت اقتصاد

کمیته امداد

جهاد سازندگی

شرکت ملی نفت ایران

ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سرپوش ، تاریخ انتشار:6مرداد1397 ، کدخبر: 970501653: www.sarpoosh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین