پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۹۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای با مسئولان وزارت نیرو، نفت و صنایع به منظور بررسی مشکلات برق واحدهای تولیدی خبرداد.

شعار سال: حمیدرضا فولادگر در تشریح فعالیت‌های کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون ویژه هر هفته جلسه‌ای را با مسئولان انجمن‌ها، نهادها و تشکل‌های تولیدی برگزار می‌کند، اظهار کرد: این هفته هم جلسه‌ای با تولیدکنندگان ملامین و ظروف پلاستیکی داریم.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز مسئولان منسوجات، پوشاک و کفش میهمان کمیسیون بودند، تصریح کرد: در این جلسه مسئولان این صنف مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان مورد بررسی قرار دادند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تاکید کرد: امروز هم در جلسه‌ای مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس و با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و مسئولانی از وزارت صنایع و نفت، مشکلات برق واحدهای تولیدی را بررسی خواهیم کرد.

فولادگر با بیان اینکه کمیسیون ویژه همراستا با برگزاری جلسات و گرفتن گزارش از مراکز مختلف، قانون‌گذاری‌ در قالب حمایت از تولید و کالای ایرانی را هم در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: گزارش‌های نظارتی خود از جلسات را به صحن ارائه داده و اگر لازم بدانیم طرحی باید به قانون تبدیل شود، آن را پیگیری خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار 8 مرداد 97، کدمطلب: 410678، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
ا.ف75
حداقل این محدودیت های برقی ناریم گریبان واحد های تولیدی رو بگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
ا.ف75
خداکنه که حداقل همون قدر تولیدی که داریم به خاطر این قطع برق ها نخوابه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
مشکل نداریم...
دولت بدون اجازه مردم رفته تو توافق اقلییمی پاریس مشکل اینجاست
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
فعلا که تا مبتونسته گریبان تولید رو گرفته و ول هم نمیکنه! یک جو برنامه ریزی داشتیم وضعمون این نبود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین