پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
صندوق بین‌المللی پول هشدار داد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می‌تواند باعث واردآمدن خسارات شدید اقتصادی در اروپا و کل جهان شود.

شعار سال: صندوق بین‌المللی پول در تازه‌ترین چشم‌انداز خود هشدار داد که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می‌تواند خسارتهای منطقه‌ای و جهانی بسیاری را به‌همراه داشته باشد.

این نهاد بین‌المللی اعلام کرد که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا باعث اختلال در روابط تجاری قدیمی شده و چالش‌های زیادی را هم برای بریتانیا و دیگر نقاط اروپا به‌همراه داشته باشد.

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که موضوع همه‌پرسی برای تصمیم‌گیری درباره خروج یا عدم خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا باعث عدم اطمینان سرمایه‌گذاران شده و رأی‌گیری دراین‌باره باعث تشدید این موضوع خواهد شد.

به‌اعتقاد صندوق بین‌المللی پول طبق پیش‌بینی‌های قبلی رأی به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تصمیمی به‌طور کامل اشتباه بوده است. صندوق بین‌المللی پول که یکی از ستون‌های نظمی اقتصاد جهانی با وظیفه نظارت بر سیستم مالی و پولی در عرصه بین‌المللی است، همچنین کاهش در رشد اقتصادی بریتانیا را پیش‌بینی کرد.

طبق آمار ارائه‌شده از سوی این صندوق درحال حاضر انتظار رشد 1.9درصدی برای بریتانیا وجود دارد و این برآورد برای ماه ژانویه 2.2 درصد بود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395، کد مطلب: 1047019:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین