پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
امروز با حضور وزرای اقتصادی کشورهای عضو، اجلاس دو روزه G20 در شانگهای چین برگزار می‌شود، در این اجلاس قرار است راهی برای رشد اقتصاد جهان پیدا کنند.

شعارسال: امروز وزرای اقتصادی و تجاری کشورهای عضو  G20 در شانگهای چین گرد هم می‌آیند تا درباره مسائل مهم اقتصادی، پیدا کردن راه حلی برای آنها و نیز افزایش همکاری‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر بحث و گفت‌وگو کنند.

همچنین برای تعیین زیرساخت‌های تجاری و ساز و کار سرمایه‌گذاری حمایت از سیستم‌های تجاری چند جانبه و افزایش رشد تجاری جهانی و نیز افزایش سرمایه‌گذاری جهانی از مواردی است که در در دستور کار این اجلاس دو روزه قرار گرفته است.

گائو هوچنگ وزیر اقتصادی و بازرگانی چین که ریاست این اجلاس را به عهده دارد، گفت: اجلاس G20 در شرایطی برگزار می‌شود که اقتصاد جهانی در شرایط بدی قرار دارد. بهبود اقتصادی مناسب نیست رشد اقتصادی ضعیف است، سرمایه‌گذاری هنوز باید افزایش یابد و به سطح قبل از بحران اقتصادی و مالی برسد. بازار همچنان ناپایدار است و چشم‌انداز آن مبهم است.

گائو گفت: در این اجلاس پیشنهاداتی برای اقتصادهای اصلی جهانی برای مواجهه با مسائل کلیدی در رشد اقتصاد جهانی ارائه خواهد شد. این اجلاس امروز و فردا در شانگهای چین با حضور 20 کشور عضو G20برگزار می‌شود که 80 درصد تجارت جهانی و 85 درصد اقتصاد جهانی را در اختیار دارند. این کشورها شامل آمریکا، فرانسه،‌آلمان،‌چین، روسیه‌، اندونزی،‌ترکیه، آرژانتین، هند، آفریقای جنوبی، انگلیس، ایتالیا، ژاپن،‌عربستان،‌استرالیا،‌برزیل، کانادا، کره جنوبی و مکزیک و اتحادیه اروپا است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 19 تیر 1395، کدمطلب: 13950419000333 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین