پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۶
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: منابع وزارت ورزش و جوانان برای احداث سالن و زمین چمن در سطح کشور ناچیز است لذا در این راستا نیازمند حمایت تمامی بخش‌ها هستیم.

شعارسال: ژاله فرامرزیان عصر امروز در آئین افتتاح خانه کشتی سرعین اظهار کرد: منابع وزارت ورزش و جوانان برای احداث سالن و زمین چمن در سطح کشور ناچیز است که به این منظور نیازمند حمایت تمامی سازمان‌ها بویژه بخش خصوصی هستیم.

وی افزود: سال گذشته 20 زمین چمن مصنوعی در مناطق کم‌برخوردار سراسر کشور احداث کردیم که امسال با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان این رقم به 104 زمین چمن مصنوعی افزایش یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: 27 صدم درصد از مالیات ارزش افزوده، ظرفیتی مناسب برای ورزش کشور است که سال گذشته در زمان کوتاه پایان سال توانستیم 57 درصد از این اعتبارات را جذب کنیم و با استفاده از آن کمک‌های شایانی به هیأت ها و اداره ورزش و جوانان استان‌ها کردیم.

وی ادامه داد:امسال 85 درصد از مالیات ارزش افزوده در بخش عمرانی به ادارات ورزش و جوانان استان‌ها پرداخت شده و امیدوارم در بخش‌های عمرانی که برای بهره‌برداری آن اعتبار توزیع شد هرچه سریع‌تر آغاز شود تا در پایان سال شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

فرامرزیان گفت: در صورتی که 25 درصد مالیات کارخانه‌ها در بخش ورزش صرف شود می‌توانیم کارهای بسیاری برای توسعه رشته‌های مختلف داشته باشیم که انتظار داریم این مسائل به زودی حل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1397 ، کد خبر: 13970511000908 ، www.ardabil.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین