پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس کمیته ملی المپیک از خانه‌های کشتی شماره یک و دو بازدید کردند.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش به همراه رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک صبح امروز (یک‌شنبه) از خانه‌های کشتی شماره یک و دو در مجموعه ورزشی آزادی بازدید کردند و با توضیحات علیرضا دبیر در جریان آخرین اقدامات فدراسیون کشتی برای بازسازی این دو مجموعه قرار گرفتند.

در این دیدار دبیر قول داد تا دهه فجر کار بازسازی دو سالن به پایان برسد.

وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک هم‌چنین از امکانات اسکان و تمرین ملی پوشان کشتی بازدید کردند.

علیرضا دبیر درباره این بازدید به پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: سلطانی فر همواره پیگیر مسایل کشتی و کشتی گیران است و امروز هم برای بازدید از مراحل بازسازی و آماده سازی خانه های شماره یک و دو کشتی به همراه صالحی رییس کمیته ملی المپیک مجموعه آزادی آمدند.

وی گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در جمع خانواده کشتی، بیانگر دغدغه و علاقمندی ایشان نسبت به کشتی است.

رییس فدراسیون کشتی در پایان اضافه کرد: برای بازسازی و آماده کردن خانه شماره یک کشتی تلاش های زیادی شده و ان‌شاءالله بزودی مجموعه ای در شان قهرمانان و خانواده بزرگ کشتی در دهه فجر امیال آماده خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 8 دی 98، کد مطلب: 98100805327: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین