پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
شرایط برای فدراسیون کشتی ایران و تیم‌های ملی در دو سال گذشته مطابق انتظارها پیش نرفته و در مسابقات بین‌المللی مختلف تیم‌های ملی نتایج دور از انتظاری کسب کرده‌اند. همین موضوع و چند اتفاق دیگر باعث شد تا رسول خادم، رئیس سابق فدراسیون از سمت خود استعفا دهد. پس از این اتفاق این فدراسیون تا به امروز با سرپرست اداره شده تا انتخابات تعیین‌کننده رئیس جدید باشد.

شعار سال: خادم در دوران ریاست خود رابطه خوبی با وزارت ورزش و شخص وزیر نداشت و این شکاف باعث ایجاد مشکلاتی برای فدراسیون شده بود. وزیر ورزش نیز اخیرا به‌صورت علنی از دوران مدیریت رسول خادم انتقاد کرده است. روز سه‌شنبه در مجمع کمیته ملی المپیک وزیر ورزش بزرگ‌ترین ناکام ورزش در سال ۹۷ را فدراسیون کشتی دانست. در شرایطی که مسعود سلطانی‌فر در جریان مجمع کمیته ملی المپیک موفقیت‌های مختلف ورزش ایران درسال ۹۷ را برشمرد و برای تیم‌ملی فوتبال آرزوی موفقیت کرد، در حضور همه روسای فدراسیون‌ها به رئیس پیشین فدراسیون کشتی کنایه زد. رسول خادم چند ماهی است از فدراسیون کشتی استعفا داده؛ اما گویا همچنان انتقادات نسبت به او ادامه دارد. وزیر ورزش در جریان صحبت‌های خود اعلام کرد درسال ۹۷ فقط در یکی دو مورد ناکامی‌های غیرقابل انتظار وجود داشته است. سلطانی‌فر شاخص‌ترین مورد را نتایج کشتی‌گیران در مسابقات جهانی دانست که به هیچ‌وجه مورد استقبال مردم قرارنگرفت. این صحبت‌ها درشرایطی مطرح می‌شد که حمید بنی‌تمیم، سرپرست فعلی فدراسیون کشتی و نایب‌رئیس سابق در دوران ریاست خادم در مجمع حاضر بود!

کشتی ایران به‌دنبال فرار از انتقاد‌ها

اما تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان خود را آماده حضور پرقدرت در مسابقات جام تختی و قهرمانی آسیا می‌کنند تا در صورت کسب قهرمانی در این مسابقات از زیر بار فشار و انتقاد‌ها خلاص شوند. به همین مناسبت مرحله سوم اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان از دیروز و در محل خانه کشتی عبدالله موحد آغازشد. رقابت‌های بین‌المللی جام تختی روزهای ۲۶ دی تا چهار بهمن ماه در محل خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. رقابت‌های کشتی آزاد، فرنگی و زنان قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز در سال ۲۰۱۹ میلادی روزهای سه تا هشت اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد. کادرفنی تیم‌ملی کشتی فرنگی پس از شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی، جام وهبی امره ترکیه و جایزه بزرگ مجارستان و کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد پس از شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام‌تختی و جام دانکلوف بلغارستان در مورد ترکیب تیم‌ملی درمسابقات قهرمانی آسیا تصمیم‌گیری می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 27 دی 97، شماره: 3486970


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
با ارزوی موفقیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین