پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی ایران درباره حضور ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ گفت:پس از پنج تیمی شدن رقابت‌های جام جهانی در کمیسیون فنی اتحادیه جهانی،از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داده و این مسابقات را به صورت کامل از برنامه فنی خود خارج کردیم.
شعارسال:غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی ایران درباره حضور ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ گفت:پس از پنج تیمی شدن رقابت‌های جام جهانی در کمیسیون فنی اتحادیه جهانی،از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داده و این مسابقات را به صورت کامل از برنامه فنی خود خارج کردیم.

وی افزود: با توجه به فاصله زمانی مسابقات جام جهانی تا مسابقات آسیایی چین، شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دانکلوف بلغارستان از نظر فنی بیشتر به نفع ما است. به همین خاطر قصدمان این است که در مسابقات جام‌دانکولف بلغارستان شرکت کنیم. زیرا حضور در این مسابقات از نظر رنکینگ به سود کشتی‌گیران کشورمان است.

محمدی در خاتمه گفت: مسابقات کشتی جام تختی، دیگر رقابت‌هایی است که در برنامه ما قرار دارد و در این مسابقات هم با نفرات اصلی خود شرکت خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای آنا، تاریخ انتشار18 دی 97 ، کد خبر: 350669،ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین