پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
دبیر فدراسیون کشتی گفت: امید ما این است که با دپیلماسی که متولیان ورزش کشور انجام می‌دهند، ملی‌پوشان کشتی در میادین بین‌المللی آسیب کمتری ببینند.

شعارسال:دبیر فدراسیون کشتی گفت: امید ما این است که با دپیلماسی که متولیان ورزش کشور انجام می‌دهند، ملی‌پوشان کشتی در میادین بین‌المللی آسیب کمتری ببینند.

رضا لایق در خصوص اینکه آیا غیبت 43 روزه رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی خللی در برنامه‌های این فدراسیون ایجاد کرده،گفت: «ما طبق روالی که از قبل داشتیم در مدتی که خادم در فدراسیون حضور نداشت، برنامه‌ها را جلو بردیم و اردوهای تیم‌های کشتی نوجوانان و جوانان را برگزار کردیم و قرار است مسابقات انتخابی تیم بزرگسالان هم از آخر هفته در سالن هفتم تیر برگزار شود .»

وی ادامه داد: «رسول خادم از صبح روز سه‌شنبه هفته گذشته به فدراسیون برگشت و کارها را شروع کرد. در همان روز هم جلسه‌ای با ستاد اجرایی مسابقات انتخابی برگزار کرد. در تمامی روزهای اخیر هم برنامه‌های کاری زیادی را انجام دادیم که مهم‌ترین آن طراحی و تدوین تقویم فنی سال 97 بود که پس از به تصویب رسیدن در شورای فنی مطرح می‌شود.»

دبیر فدراسیون کشتی درباره اینکه یکی از دغدغه‌های بزرگ رسول خادم که موجب غیبت وی در فدراسیون گشته بود عدم مواضع روشن مدیران در رابطه با رقابت کشتی‌گیران ایران و رژیم صهیونیستی بود و این موضوع هنوز حل نشده است، تصریح کرد: «در این رابطه دستگاه‌های مربوطه تلاش‌های خود را می‌کنند تا کشتی‌گیران کشورمان بتوانند با مشکلات کمتری مواجه شوند. کمیته ملی المپیک به همراه وزارت ورزش در تلاش هستند تا با دیپلماسی ورزشی گفت‌وگوهایی را انجام دهند تا تیم‌های ملی کشتی در مسابقات بین‌المللی آسیب ناچیزی ببینند.»

وی ادامه داد: «این موضوعی است که بچه‌های تیم دیپلماسی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قول دادند به بهترین شکل آن را رفع کنند. ابزار گفت‌وگو در اختیار آنهاست و فدراسیون کشتی هم امیدوار است با رایزنی‌هایی که انجام می‌شود، کمیته بین‌المللی فضایی را فراهم کند تا کشتی‌گیران ایرانی دردسر کمتری در مسابقات داشته باشند. فدراسیون کشتی پذیرفته در راستای برنامه‌ریزی و سیاست‌های متولیان ورزش کشور جلو برود و امید است که به مشکل کمتری بر بخوریم.»

لایق در واکنش به این موضوع که آمریکا در غیبت ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شد و اتحادیه جهانی کشتی میزبانی مسابقات فرنگی را در آذرماه از ایران گرفت، بیان کرد: «عدم حضور در رقابت‌های آمریکا موضعی بود که فدراسیون کشتی گرفت و برای حفظ تیم‌های ملی‌مان نیاز بود تا به آمریکا نرویم. میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی هم که در آذرماه برگزار می‌شود، هنوز از ایران گرفته نشده است. رسول خادم در اتحادیه جهانی یکی از اعضای هیات رئیسه است و از موقعیتی که دارد، برای حفظ میزبانی ایران استفاده می کند. اگر با مشکل خاصی روبه‌رو نشویم و شرایط مهیا باشد ایران میزبان جام جهانی کشتی فرنگی در آذرماه خواهد بود.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار 27 فروردین 97، کد خبر: 381038، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
من که میگم با این سیاست هایی که مسئولین پی گرفتن هیچی حل نمیشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین