پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد گفت: قطعا قبول سرمربیگری تیم ملی در این شرایط ریسک بزرگی بود؛ اما من قبلا هم از این ریسک ها کرده ام. ما می توانیم دوباره به سطح اول جهان برگردیم.

شعار سال: تنها چند روز بعد از استعفای رسول خادم، سرپرست جدید فدراسیون اقدام به انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کرد. پروسه ای که در سال های گذشته طولانی می شد و در نهایت با اصرار اعضای شورای فنی به نام رسول خادم می رسید، این بار خیلی زود صورت گرفت. غلامرضا محمدی بعد از شش سال بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد تا بلکه به دو سال ناکامی آزادکاران در مسابقات جهانی پایان دهد.

بعد از انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با او همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های جانشین رسول خادم را می خوانید.

کشتی باید زودتر به آرامش برسد

کشتی شرایط خاصی دارد و همه ما دوست داریم هر چه زودتر به آرامش برسد. به همین خاطر انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خیلی زود صورت گرفت. امیدوارم که بتوانیم این آرامش را به کشتی تزریق کنیم. ما باید قدردان زحمات همه کسانی باشیم که در این چند سال زحمت کشیدند. به ویژه رسول خادم و همکارانش که زحمات زیادی را متحمل شدند. اگر انتقادی صورت می گیرد، باید سازنده باشد. نباید حرمت شکنی کنیم چون این اتفاق شاید روزی برای هر کسی رخ دهد.

قبلا هم از ریسک‌ها کرده‌ام

قطعا قبول سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد در این شرایط ریسک بزرگی است. من قبلا تجربه این ریسک ها را داشته ام. یک بار بعد از المپیک پکن در حالی که کشتی وضع بحرانی داشت، سرمربی تیم ملی شدم. در تیم ملی نوجوانان هم دقیقا چنین ریسکی کردم. وقتی شرایط را می بینم، دیگر نباید به خودم فکر کنم و باید کشتی را در نظر بگیرم.

از خادم رخصت گرفتم؛ مشکلی با او ندارم

برای اینکه هدایت تیم ملی را قبول کنم، از رسول خادم رخصت گرفتم. من نمی خواهم به گذشته برگردم. شاید شش سال قبل من از سرمربیگری کنار رفتم و رسول خادم جای من آمد؛ اما از او ناراحت نیستم. همانطور که می دانید از دو سال قبل با نظر خود رسول خادم من سرمربی تیم ملی نوجوانان شدم و مشکل است که با او مشکلی ندارم.

کشتی ایران بازهم می تواند در جهان آقایی کند

نسل نویی به کشتی ایران اضافه شده و من در تیم ملی نوجوانان هم این پتانسیل را دیدم. مطمئنا کار سخت است و نیاز به زمان داریم تا وضع کشتی بهبود پیدا کند. همین نوجوانان و جوانان آینده سازان کشتی هستند. ما می توانیم بار دیگر کشتی را به سطحی برسیم که در جهان آقایی کند. البته زمان زیادی تا المپیک ۲۰۲۰ هم باقی نمانده و باید دورنمای خود را این مسابقات قرار دهیم.

باید برای جام جهانی آماده شویم

فعلا تازه حکم گرفتم و دستیارانم را هم مشخص نکرده ام. آخر هفته مسابقات قهرمانی کشور در قصر شیرین برگزار می شود و ما باید همه نفرات را زیر نظر بگیریم. چند ماه دیگر هم جام تختی را در پیش داریم. شاید مهمترین آزمون ما در سال جاری جام جهانی باشد که به میزبانی مشهد برگزار می شود و باید خودمان را برای آن رقابت ها آماده کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ورزش سه، تاریخ انتشار 21 آبان 97، کد مطلب: 1568238،www.varzesh3.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
س.ح75
کشتی ایران همیشه سرور جهانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین