پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
جمشید خیرآبادی درباره ادامه حضورش در تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران به عنوان سرمربی گفت: این هفته به فدراسیون کشتی می‌روم تا درباره ادامه کار جلسه بگذاریم. من همیشه گفته‌ام که تیم ملی امید، تیم المپیکی ماست و پشتوانه تیم بزرگسالان خواهد بود، بنابراین باید نگاه ما به این تیم تغییر کند.وی بر ایجاد تعامل با محمد بنا برای تقویت تیم ملی بزرگسالان ایران تأکید کرد.

شعارسال: سرمربی تیم ملی امید کشتی فرنگی ایران بر ایجاد تعامل با محمد بنا برای تقویت تیم ملی بزرگسالان ایران تأکید کرد.

جمشید خیرآبادی درباره ادامه حضورش در تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران به عنوان سرمربی گفت: این هفته به فدراسیون کشتی می‌روم تا درباره ادامه کار جلسه بگذاریم. من همیشه گفته‌ام که تیم ملی امید، تیم المپیکی ماست و پشتوانه تیم بزرگسالان خواهد بود، بنابراین باید نگاه ما به این تیم تغییر کند.

وی ادامه داد: زمانی که تیم امید برای رقابت‌های جهانی آماده می‌شد و من مسئولیت تیم را بر عهده گرفتم تصمیم داشتم که چند اردوی تدارکاتی برای ملی‌پوشان در نظر بگیرم و آنها را در رقابت‌های مختلف محک بزنم اما متاسفانه مشکلات مالی که فدراسیون داشت باعث شد ما خیلی از برنامه‌ها را اجرا نکنیم و تیم آن‌طور که ما انتظار داریم برای این رقابت‌ها آماده نشود. اما با وجود همه این مشکلات، شاگردانم همت کردند و توانستند به چهار مدال با ارزش برسند که سه مدال در وزن المپیکی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران افزود: اوضاع ما برای رقابت‌های جهانی خیلی سخت شده بود، اردوها آن‌طور که ما می‌خواستیم برگزار نشد و مشکلات مالی فدراسیون باعث شد در هیچ اردوی تدارکاتی شرکت نکنیم. اگر نگاه‌ها به تیم ملی امید تفاوت داشته باشد و به عنوان تیم «ب» بزرگسالان به آن نگاه شود به طور حتم خیلی از مشکل‌های ما کم خواهد شد. به هر حال امیدوارم با به ثبات رسیدن فدراسیون حال و روز ما هم در تیم ملی امید تغییر کند.

خیرآبادی در خصوص تعامل با تیم بزرگسالان گفت: قطعاً اگر این تعامل وجود نداشته باشد وضع خوبی به وجود نمی‌آید. بدنه تیم بزرگسالان از تیم امید تشکیل می‌شود و اگر در این تیم ما بتوانیم کشتی‌گیر شش دانگ داشته باشیم می‌توانند به تیم ملی راه پیدا کنند، من اگر همکاری‌ام را ادامه دهم به طور حتم تمام تلاشم را می‌کنم که با تیم بزرگسالان در تعامل باشم. خوشبختانه هدایت تیم ملی کشتی فرنگی به محمد بنا رسید، کسی که سال‌ها در کشتی جهان درخشید و من امیدوارم که این بار هم بنا بتواند در کشتی فرنگی مانند المپیک 2012 لندن بدرخشد و نتایج آن سال را تکرار کند.

وی در خصوص رئیس بعدی فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم کسی روی کار بیاید که از خانواده این رشته باشد و بتواند تعامل خوبی برقرار کند. به نظرم شخصی که روی کار می‌آید باید داشته‌های کشتی را حفظ کند و بتواند نقاط ضعف چند سال اخیر را برطرف کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 6آذر 1397 ، کدخبر: 873585،www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
س.ح75
توجه به تیم امید باعث شد تا این تیم رو داشته باشیم و بهش افتخار کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین