پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: از نظر مالی با مشکلات جدی مواجه هستیم و حتی نگرانیم که نتوانیم تیم های ملی ما را به مسابقات جهانی اعزام کنیم.

شعارسال: حمید بنی‌تمیم  در خصوص لغو حضور در تورنمنت بین المللی مدوید که یکی از تورنمنت‌های مهم برای انتخاب تیم جهانی محسوب می‌شد، اظهار داشت: پول نداریم. با این اوضاع واقعا نمی‌شود تیم اعزام کرد. حداقل هزینه‌های اعزام خارجی ما سه برابر شده و فدراسیون با مشکلات زیادی مواجه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که لغو حضور در مدوید به برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد لطمه وارد نخواهد کرد، تصریح کرد: حتما همینطور خواهد بود، اما آقای خادم با توجه به شرایط مالی اینطور صلاح دانستند. بحث این است که ما نه تنها برای اعزام به تورنمنت‌هایی که باید حتما آنها را طبق برنامه پشت سرمی گذاشتیم، برای اعزام تیم‌های‌مان به مسابقات جهانی هم با مشکل اساسی روبه‌رو مواجه هستیم و نگرانیم حتی نتوانیم تیم به مسابقات جهانی اعزام کنیم چون در هر سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان آزاد و فرنگی باید 6 تیم اعزام کنیم و این واقعا هزینه‌های زیادی برای فدراسیون به همراه دارد.

بنی تمیم ادامه داد: من پیش از این هم گفته بودم در این شرایط به راستی نمی‌توانیم در مورد هیچ اعزام مان با اطمینان صحبت کنیم. فعلا جام مدوید که منتفی شده، اما فعلا حضور تیم فرنگی در جام کارایف بلاروس تا این لحظه لغو نشده و واقعا مجبوریم به خاطر انتخاب تیم در این جام شرکت کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کدخبر: 1823224، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین