پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰
بعد از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، بازار شایعات مبنی بر حضور تعدای از قهرمانان و نام آوران کشتی برای تصدی ریاست فدراسیون، این روزها میان اهالی کشتی و رسانه ها داغ است.
شعارسال: رسول خادم نهم آبان امسال و پس از نتایج ضعیف تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در پیکارهای قهرمانی سال 2018 جهان در مجارستان و به دلیل آنچه که خود «مشکلات مالی» عنوان کرده بود بعد از 6 سال از سمت خود استعفا کرد.

کشتی از رشته هایی است که علاقه مندان و مردم همواره در مورد نتایج آن حساسیت زیادی دارند و به همین دلیل، حساسیت ها در مورد آنکه چه کسی ریاست فدراسیون را بر عهده داشته باشد نیز طبیعی به نظر می رسد.

اما آنچه که در میان همه اهالی کشتی دوستان و گوش شکسته ها خواسته ای مشترک است، حضور شخصی از خانواده کشتی است. هنوز انتقاداتی که در زمان «محمدرضا یزدانی خرم» در خانواده کشتی وجود داشت از یادها نرفته است.

«حمید بنی تمیم» سرپرست فدراسیون کشتی را که از زمان حضور خادم تاکنون در کنارش بوده و طی این مدت تجربیات مدیریتی گران سنگی را چه در بخش داخلی و چه بین المللی کسب کرده را می توان از گزینه های جدی تصدی ریاست فدراسیون کشتی قلمداد کرد به طوری که با وجود سرپرستی او بر فدراسیون کشتی، وزارت ورزش نیز اعلام کرده مانع قانونی برای حضور او در انتخابات فدراسیون کشتی وجود ندارد.

اما از دیگر گزینه های جدی که این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها از آنها یاد می شود، امیررضا خادم، حسن رنگرز و علیرضا دبیر هستند که تنها در حد گمانه زنی است.

از سوی دیگر حضور آنان و به خصوص علیرضا دبیر بعد از پشت سرگذاشتن دوران پر فراز و نشیب قهرمانی، اخذ مدرک دکتری و تجربه حضور در شورای اسلامی شهر تهران، تجربه ریاست بر فدراسیون کشتی که اتفاقا از منتقدین اصلی شیوه مدیریتی خادم بود، دور از ذهن نیز نخواهد بود.

حسن رنگرز نیز از دیگر چهره هایی است که در این چند سال هیچگاه از کشتی جدا نبوده و حتی در زمان مرحوم حجت الله خطیب نایب رییسی فدراسیون کشتی را نیز بر عهده داشته است.

عباس جدیدی از دیگر نام هایی بود که از او به عنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی نام برده می شد. هر چند او 2 سال پیش قافیه را در مبارزه انتخاباتی به رسول خادم واگذار کرد اما اعلام کرده برنامه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ندارد.

با توجه به حساسیت انتخابات فدراسیون کشتی و همچنین در پیش بودن مسابقات مهمی همچون بازی های المپیک 2020 توکیو، وزارت ورزش و جوانان تاکید زیادی برای انجام به موقع انتخابات دارد و باید منتظر نشست و دید، چه کسانی و با چه برنامه و اهدافی در انتخابات فدراسیون کشتی حضور خواهند یافت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 15 آذر 1397 ، کدخبر: 83124725 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین