پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
دبیر فدراسیون با بیان اینکه کشتی پرچمدار قهرمانی، منش های اخلاقی و پهلوانی است به کسانی که قصد حضور در انتخابات را دارند توصیه کرد: در این راه نباید کاری کنیم که اخلاق را ببازیم، اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر چیزی از کشتی باقی نمی ماند.
شعار سال: دبیر فدراسیون با بیان اینکه کشتی پرچمدار قهرمانی، منش های اخلاقی و پهلوانی است به کسانی که قصد حضور در انتخابات را دارند توصیه کرد: در این راه نباید کاری کنیم که اخلاق را ببازیم، اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر چیزی از کشتی باقی نمی ماند.


رضا لایق روز جمعه افزود: حضور در انتخابات فدراسیون کشتی برای تمام عزیزان آزاد است و هیچکس مانع آنها نخواهد شد. از تمامی افراد می خواهم در فضای انتخابات، اخلاق را فراموش نکنند.

وی اظهار داشت: همه خانواده کشتی را با پرچم اخلاق مداری می شناسند و کاندیداها در این رابطه فقط به ارایه برنامه های خود بپردازند و یکدیگر را تخریب نکنند، چرا که تخریب خانواده کشتی از نگاه بیرونی، خوب نیست.

لایق در خصوص انتخابات فدراسیون گفت: براساس اعلام وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای در اسفند ماه کار ثبت نام از کاندیداها قرار است انجام شود و منتظریم که وزارت ورزش تاریخ آغاز ثبت نام را اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط برای برگزاری انتخابات آماده است، خاطر نشان کرد: تعدادی از هیات ها با سرپرست اداره می شدند که خوشبختانه در چند ماه گذشته، انتخابات 3 تا 4 هیات برگزار و تعیین تکلیف شد و وضعیت روسای هیات هایی که بازنشسته هستند نیز مشخص شده و مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین بیان داشت: اگر مدیریت فدراسیون از ثبات برخوردار باشد، به طور حتم تصمیماتی که قرار است در حوزه های مختلف اتخاذ شود محکم تر خواهد بود و از سوی دیگر اجرای بسیاری از برنامه ها نیاز به ثبات مدیریتی دارد.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص سمینار هیات های استانی که هفته گذشته برگزار شد، گفت: برگزاری سمینارها طبق روال هر 45 روز انجام می شود و برهمین اساس بیست و نهمین سمینار هیات های استانی برگزار و بسیاری از موضوعات پس از طرح در این سمینارها به اجرا گذاشته می شود.

وی ادامه داد: سمینار هفته گذشته نیز طبق روال برگزار و موضوعی خارج از چارچوب مطرح نشد. برنامه های فنی سال آینده، موضوعاتی در حوزه انستیتو، داوری و مربیگری مطرح شد که اعضا مجمع باید رای می دادند. حال شاید برخی از روسای هیات ها در میان خودشان و بدون حضور من و حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون، جلسه ای داشتند که اختیار این موضوع با خودشان است.
لایق تصریح کرد: همه تلاش فدراسیون این است که انتخابات در فضایی آرام برگزار شود و کشتی در مسیری که برایش ترسیم و ریل گذاری شده حرکت کند.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص مشکلات مالی نیز گفت: مشکلات مالی وجود داشته اما از سوی وزارت ورزش و جوانان حمایت شدیم و نگذاشتند با مشکل روبرو شویم و با اینکه بودجه فدراسیون پرداخت شده بود اما وزارت ورزش و حامی مالی کمک لازم را داشتند.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص برنامه های خود نیز گفت: به عنوان دبیر مجمع، وظیفه برگزاری انتخابات را دارم و تا وقتی این تکلیف به گردن من است به طور حتم آنرا انجام می دهم و هر جا هم که نخواهند، جایم را به دیگری خواهم داد.

وی تصریح کرد: در کنار خانواده بزرگ کشتی، آبرو گرفتم و عزت را نیز خدا داده و تا زمانی که این وظیفه به دوش من است در کنار این خانواده خواهم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1397، کدخبر: 83226782 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
متاسفانه هر جا انتخابات برگزار میشه در ایران کاندیداها بجای گفتن از توانمندی خودشون دنبال تخریب علیه رقیبن هر چند به ذروغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین