پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: موضوع واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی از حوزه وزارت ورزش خارج شده و دوستان باید این موضوع را از سازمان خصوصی‌سازی پیگیری کنند.

شعارسال:محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره برگزاری مجامع انتخابات 8 فدراسیون ورزشی در اسفندماه اعلام کرد: 8 فدراسیون ورزشی در اسفند تعیین تکلیف خواهند شد. از امروز ثبت‌نام ریاست فدارسیون وزنه‌برداری را داریم هفته اول اسفند هم شرایط کشتی و ورزش‌های رزمی را فراهم می‌کنیم تا مجمع برگزار شود، برای برخی از رشته‌ها هم مثل کنگفو ثبت‌نام انجام شده که بعد از تأیید صلاحیت‌ها زمان انتخابات را اعلام می‌کنیم تا برای سال جدید و المپیک 2020 ثبات در فدراسیون‌ها حاکم شود.

داورزنی همچنین درباره برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی و والیبال خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از نامزدهای کشتی دهه اول اسفند شروع می‌شود، والیبال هم در سال جدید زمان انتخابات را مشخص خواهیم کرد البته این فدراسیون کارهایش را می‌کند باید اقداماتی برای لیگ جهانی انجام دهد که تلاش می‌شود خللی در برنامه‌های فدراسیون ایجاد نشود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه ما المپیک 2020 را پیش رو داریم کاراته یکی از رشته‌های مدال‌اور است که باید به آن توجه شود اما پورشیب یکی از کاراته‌کاران کشورمان از کم‌توجهی‌ها ابراز ناراحتی کرده، اظهار داشت: 23 اسفند مجمع فدراسیون کاراته را داریم تا قبل از پایان سال ثبات را داشته باشیم و خللی در برنامه‌های این فدراسیون ایجاد نشود.در ستاد عالی بازی‌های المپیک هم برنامه تک تک فدراسیون‌ها را گرفته‌ایم، فدراسیون‌هایی که در مسیر کسب سهمیه المپیک قرار دارند یا برای المپیک آماده می‌شوند، حمایت ویژه‌ای از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش خواهند شد.

داورزنی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره مشکلات اقتصادی سال آینده و وضعیت بودجه وزارت ورزش خاطرنشان کرد: تلاش وزارت ورزش این است فدارسیون‌ها در روند آماده‌سازی آسیبی نبینند، باید منابع را مدیریت کرد، اردوها و مسابقات کسب سهمیه المپیک بدون آسیب به رشته‌ها برگزار می‌شود اما باید الویت را هم در نظر بگیریم.

وی همچنین درباره اینکه با وجود قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها می‌بینیم در فدراسیونی مثل جودو، درخشان از ریاست کنار رفته و بعد به عنوان نایب رئیس فعالیت کرده،‌خاطرنشان کرد: به دوستان کم لطفی نکنید درخشان تمایلی ندارد، قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌ها اعمال و اجرا شده اما نباید ظرفیت‌ها را نادیده گرفت. درخشان، رحیمی و کریمی سرمایه‌های ما هستند که باید از ظرفیت حضورشان در کنار تیم‌های ملی استفاده کرد. این افراد عمرشان را در ورزش گذاشته‌اند ما می‌توانیم در قالب مشاور و به صورت پاره‌وقت از این افراد استفاده کنیم تا فدراسیون‌ها آسیب نبینند.

داورزنی افزود: برنامه‌ها باید بگونه‌ای باشد تا از ظرفیت دوستان استفاده کنیم. قانونی که وزارت اجرا کرده 10 فدراسیون تعیین تکلیف شدند و انتخابات 8 فدراسیون مشخص شد. این به این معنا نیست که از کسانی که جایگاه دارند و می‌توان برای موفقیت فدراسیون استفاده کرد از این ظرفیت استفاده نکنیم. این قانون مانع از استفاده از ظرفیت این دوستان نیست بلکه فقط در ریاست و هیأت رئیسه انجام می‌شود اما در سایر بخش‌ها می‌توان از دوستان استفاده کرد که این موضوع به معنای این نیست که ردیف بودجه یا حقوقی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط فدارسیون والیبال و اینکه صحبت‌هایی در خصوص ریاست داوری و اجرای گزاره پوتین-مدودوف شنیده می‌شود، تصریح کرد: اجرای داستان پوتین-مدودوف را تکذیب می کنم. این‌ها تحلیل شخصی افراد است و آنها آزاد هستند، والیبال سال آینده مسابقات کسب سهمیه المپیک را پیش‌رو دارد و برای لیگ جهانی خرداد آماده می‌شود. باید طوری مدیریت کرد تا به برنامه‌های این فدراسیون آسیب نرسد. والیبال باید مسیر موفقیت را ادامه دهد. نه در این رشته بلکه در سایر رشته‌ها این اتفاق باید رخ دهد.سعی می‌کنیم بهار شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم، اعضای مجمع تشخیص می‌دهند کدام نامزد می‌تواند رئیس شود.

داورزنی خاطرنشان کرد: والیبال با سختی به اینجا رسیده و سخت‌تر این است که این مسیر را ادامه دهد. در کشتی، وزنه‌برداری، والیبال و هندبال باید متناسب با وضعیت فدراسیون‌ها بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که آسیبی به آنها نرسد نگران این بحث‌ها نباشید نقطه نظرات قابل احترام هستند ما هم با توجه به شرایطی که فدراسیون‌ها دارند سعی می‌کنیم بدون آسیب رسیدن به آنها در زمان قانونی انتخابات را انجام دهیم.

وی درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها و اینکه این اتفاق تا پایان سال رخ می‌دهد، تصریح کرد: موضوع از حوزه وزارت ورزش خارج شده است و دوستان از سازمان خصوصی‌سازی پیگیری کنند هیأت دولت این موضوع را تصویب کرده وزارت هم شرایط را فراهم کرده است. دوستان فرآیند واگذاری را از سازمان خصوصی‌سازی پیگیری کنند ما هم پیگیری می‌کنیم این واقعه اتفاق بیفتد تا خیال مردم و وزارت راحت شود، عجله ما بیشتر از شماست تا خیال ما راحت شود و این دو باشگاه توسط مردم اداره شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار23 بهمن 97، کدخبر: 13971123000323، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
عجله در این کار شاید به نفع باشگاه ها نباشه کمی درنگ کنید که این کار با کیفیت انجام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین