پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
رییس فراکسیون ورزش مجلس معتقد است عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس باعث کشف قیمت این دو باشگاه به طریق دموکراتیک و فنی می‌شود.رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درخصوص اظهارات وزیر ورزش و جوانان نیز عنوان کرد: اگر پیشنهاد اصلاحی فنی دارند مطرح کنند تا در صحن بررسی شود زیرا مصاحبه کردن و مخالفت کردن مشکلی را حل نمی‌کند.

شعار سالمحمدرضا تابش درباره انتقاد وزیر ورزش از جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 برای واگذاری سرخآبی‌ها گفت: کمیسیون تلفیق از مصوبه خود دفاع می‌کند زیرا قرار است در مرحله نخست پنج درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای کشف قیمت در فرابورس ارائه شود و در مرحله دوم ۵۱ درصد به صورت بلوکی و بقیه سهام نیز به صورت خرد واگذار شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با دفاع از عرضه سهام در فرابورس، افزود: ایده فرابورس عالی است زیرا جلوی رانت را گرفته و کشف قیمت می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر قرار است با چه قیمتی استقلال و پرسپولیس عرضه شود؟ چه قیمتی و با چه روشی روی دو باشگاه گذاشته شود؟

وزارت ورزش به جای مصاحبه، پیشنهادات خود را ارائه کند

تابش گفت: اگر سهام استقلال و پرسپولیس به فرابورس رود، به طریق دموکراتیک و فنی کشف قیمت می‌شود؛ ضمن آنکه قرار است فقط 5 درصد آن در فرابورس عرضه شود تا وقتی کشف قیمت شد، عدد و رقم اصلی آن برای واگذاری نیز مشخص شود.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درخصوص اظهارات وزیر ورزش و جوانان نیز عنوان کرد: اگر پیشنهاد اصلاحی فنی دارند مطرح کنند تا در صحن بررسی شود زیرا مصاحبه کردن و مخالفت کردن مشکلی را حل نمی‌کند.

کمیسیون تلفیق بودجه 98 در جلسه 24 دی ماه خود دولت را مکلف به واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال ۹۸ کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری مجلس شورای اسلامی تاریخ انتشار 5 بهمن 97، کدخبر: 416166، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
ارزش پرسپولیس بیشتر از استقلاله قطعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین