پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
"مجلس به دنبال آن است که حتما دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ واگذار شود؛ اگر دولت آن را در سال ۹۷ واگذار کند که چه بهتر."
شعار سال: "مجلس به دنبال آن است که حتما دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ واگذار شود؛ اگر دولت آن را در سال ۹۷ واگذار کند که چه بهتر."

بهروز نعمتی درباره برگزاری مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس تا پایان سال با وجود مصوبه کمیسیون تلفیق در این خصوص گفت: این امر منافاتی با تصمیم کمیسیون تلفیق ندارد؛ اگر امسال سازمان خصوصی‌سازی مصوبه دولت را داشته باشد، این کار انجام‌شدنی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: قانون برنامه ششم نسبت به واگذاری‌ها صراحت دارد و فرق نمی‌کند که واگذاری استقلال و پرسپولیس بر اساس مزایده باشد یا فرابورس.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس درخصوص این موضوع که مصوبه کمیسیون تلفیق بر کشف قیمت در فرابورس تاکید داشت، توضیح داد: آن موضوع صرفا مصوبه کمیسیون است و هنوز در صحن علنی مجلس تصویب و به قانون تبدیل نشده است.

وی تاکید کرد: مجلس صرفا به دنبال واگذاری این دو باشگاه است؛ فارغ از آنکه به چه روشی انجام شود.

* مجلس وارد جزئیات و نحوه اجرا نشده است

همچنین محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1398 در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  گفت: واگذاری طبق قوانین منظور نظر مجلس است؛ کمیسیون تلفیق وارد جزئیات و نحوه اجرا نشده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه کمیسیون تلفیق به دنبال کشف قیمت به روش فرابورس بود ولی این موضوع به شیوه اجرایی ربط دارد.

وی تاکید کرد: مجلس به دنبال آن است که حتما این دو باشگاه در سال 98 واگذار شود؛ اگر دولت بنا دارد آن را در سال 97 واگذار کند که چه بهتر.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1397، کدخبر: 416614 ، www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
این همه موسسه و ارگان خصوصی شد به نفع کیه بعضی هاحتی از بین رفتن الان به نفع این باشگاه هاست که خصوصی بشن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین