پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
نحوه نظارت وزارت ورزش بر مدیران کل استان‌ها در انتخابات فدراسیون کشتی از اهمیت بالایی برای برگزاری سالم انتخابات فدراسیون کشتی خواهد داشت.
شعارسال: با گرم شدن تنور انتخابات فدراسیون کشتی شاهد برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی از سوی برخی از نامزد‌ها برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون کشتی هستیم که به نوعی به اعتبار این رشته پرآوازه که ریشه در فرهنگ و آیین پهلوانی ما دارد، لطمه وارد می‌کند.

یکی از مواردی که اخیرا باعث بوجود آمدن حاشیه و شبهه در سلامت انتخابات فدراسیون کشتی شده است دخالت مدیران کل ورزش برخی استانها‌ با توجه به رابطه و نزدیکی‌شان با یکی از معاونان پیشین وزارت ورزش و جوانان است که با سفر به استان‌های مختلف و برگزاری جلسات محرمانه در روزهای اخیر، به نظر می‌رسد بدنبال اثرگذاری روی رؤسای هیات‌های کشتی برای مهندسی کردن انتخابات با توجه به نفوذ خود روی این افراد، هستند.

با توجه به شائبه‌هایی که برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی نسبت به نفوذ یکی از نامزدها در زمان حضورش در معاونت وزارت ورزش و جوانان و نقشش در تعیین مدیران کل استان‌ها مطرح کرده‌اند، این انتظار از وزارت ورزش وجود دارد تا با حضوری قاطع و نظارت بر عملکرد مدیران کلِ استانی، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و بدون شبهه را فراهم کند تا شاهد برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در فضایی بدور از بداخلاقی‌های انتخاباتی باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 13980215000563 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین