پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲
رسول خادم که در روزهای اخیر هدف انتقادات زیادی قرار گرفته با ارسال نامه ای به اعضای مجمع اعلام کرد که استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده و از آنان خواست برای بازگشت او به سمتش پیگیری نکنند. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان امروز (شنبه) از موافقت این وزارتخانه با استعفای «رسول خادم» رییس فدراسیون کشتی خبر داد.

شعارسال: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان امروز (شنبه) از موافقت این وزارتخانه با استعفای «رسول خادم» رییس فدراسیون کشتی خبر داد.

«محمدرضا داورزنی» امروز (شنبه) در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون جودو در جمع خبرنگاران افزود: خادم با ارسال نامه و تماس با وزارت ورزش درخواست داشت هر چه سریعتر مجمع عمومی فدراسیون کشتی برگزار شود.

رئیس فدراسیون کشتی پس از نتایج ضعیف تیم های ملی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی 2018 جهان چهارشنبه هفته گذشته از سمت خود کناره گیری کرد.

رسول خادم که در روزهای اخیر هدف انتقادات زیادی قرار گرفته با ارسال نامه ای به اعضای مجمع اعلام کرد که استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده و از آنان خواست برای بازگشت او به سمتش پیگیری نکنند.

خادم حدود هفت ماه پیش هم از این سمت کناره گیری کرده بود اما با پیگیری های اعضای مجمع به فدراسیون کشتی بازگشت.

داورزنی گفت: در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی اعلام کردم که با توجه به نتایج تیم های ملی طی 2 سال گذشته دغدغه و نگرانی هایی در جامعه کشتی وجود دارد. هدف ما در المپیک 2020 درخشش کشتی و سایر رشته های مدال آور است اما نگرانیم تا ناکامی المپیک 2008 در خصوص این رشته تکرار شود.

وی ادامه داد: این فشارها به فدراسیون و جامعه کشتی وارد شد تا جایی که سال گذشته، خادم استعفا کرد و پس از آن مجمع فوق العاده ای برگزار شد که با تصمیم مجمع خادم در پست خود باقی ماند.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره استعفا دست جمعی اخیر مسوولان فدراسیون کشتی توضیح داد: با توجه به شرایطی که اکنون به وجود آمده و درخواستی که رسول خادم رییس فدراسیون از کشتی داشته، اعلام کرده که دیگر به فدراسیون باز نخواهد گشت و هر چه سریعتر سرپرستی برای فدراسیون مشخص و در نهایت مجمع انتخاباتی برگزار شود.

وی ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که فعالیت فدراسیون کشتی با استعفا خادم متوقف شده باشد. حمید بنی تمیم و رضا لایق، نایب رییس و دبیر فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، فدراسیون را مدیریت خواهند کرد تا آسیبی به آن نرسد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اظهار داشت: برقراری ثبات و آرامش در فدراسیون کشتی برای ما مهم است زیرا رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان را در رومانی پیش رو داریم و تلاش می کنیم در یک فرایند سه ماهه و یا حتی زودتر، مجمع انتخاباتی فدراسیون را برگزار کنیم تا به ثبات فدراسیون خدشه وارد نشود.

داورزنی تصریح کرد: خادم یکی از چهره های تاثیرگذار در رشته کشتی برای ورزش کشور است و قصد داشته با استعفا خود به کشتی آسیب نرسد که ما از زحمات وی تشکر می کنیم و به طور یقین از توانمندی های وی در ورزش کشور استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سووالی که از امیررضا خادم و علیرضا حیدری به عنوان گزینه های سرپرستی فدراسیون کشتی نام برده شده است، گفت: رییس فدراسیون را باید اعضا مجمع انتخاب کنند و هر گزینه ای که برای تصدی ریاست فدراسیون ثبت نام می کند و احراز آنها نیز تایید صلاحیت شود در نهایت با آرا اعضا مجمع، انتخاب می شود و وزارت ورزش هم به مانند همیشه هیچ گزینه ای برای فدراسیون ها نداشته و ندارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره بازنشستگی برخی معاونت های این وزارتخانه براساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان، خاطر نشان کرد: فریبا محمدیان معاون امور ورزش زنان این وزارتخانه چون بازنشسته بودند در فهرست بازنشسته ها قرار دارد. البته یک فرد دیگری نیز هست که اجازه دهید نام وی را نبرم، زیرا این فرد از قانونی استفاده می کند که شاید بتواند در سمت خود باقی بماند و البته هنوز اعلام نشده است.

داورزنی بازنشستگی خود را براساس این قانون تکذیب کرد و گفت: من کماکان فعالیت خود را در این وزارتخانه ادامه می دهم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12آبان 1397 ، کدخبر: 83087426، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
ورود ایشان به سرمربی گری از ابتدا اشتباه بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین