پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
پس از استعفای رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی، مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز از سمت خود استعفا داد.وی پس از استعفا گفت: خادم آرزوی دختران این مرز و بوم را برآورده کرد و خادمِ کشتی بود.

شعارسال: نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی، پس از استعفا گفت: خادم آرزوی دختران این مرز و بوم را برآورده کرد و خادمِ کشتی بود.

به نقل از فدراسیون کشتی، پس از استعفای رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی، مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز از سمت خود استعفا داد.

مریم منظمی، نایب رئیس کشتی بانوان با تأیید این خبر گفت: پس از خادم، من نیز استعفا می‌دهم. رسول خادم، خادم کشتی بود و کشتی زنان - که آرزوی دختران این مرز و بوم بود - را در ایران راه‌اندازی کرد.

به‌دنبال استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، نایب رئیس، دبیر، اعضای شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی و سرمربی و مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نیز از سمت‌های خود استعفا دادند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 9آبان 1397 ، کدخبر:97080904646 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین