پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
هر چند فعلا همه چیز در ظاهر طبق برنامه پیش می‌رود و کاروان کشتی ایران مشغول آماده سازی برای حضور در رقابتهای جهانی است اما غلامرضا محمدی نظر متفاوتی دارد.سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است کشتی در شرایط کنونی در برزخ قرار دارد و باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد.
شعار سال:سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است کشتی در شرایط کنونی در برزخ قرار دارد و باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد.

 رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می شود. این در حالی است که تیم ملی کشتی آزاد ایران با سرمربیگری غلامرضا محمدی هم اکنون اردوی ماقبل پایانی خود را در خانه کشتی پشت سر می گذارند.

هر چند فعلا همه چیز در ظاهر طبق برنامه پیش می‌رود و کاروان کشتی ایران مشغول آماده سازی برای حضور در رقابتهای جهانی است اما غلامرضا محمدی نظر متفاوتی دارد.

وی امروز در تشریح آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران به برنامه «تهران ورزشی» گفت: آزادکاران از دیماه سال گذشته بصورت مقطعی وارد اردوهای آماده سازی شدند و تاکنون ۱۶ مرحله اردو برای این تیم برگزار شده است. در این مدت در تورنمنت های مختلف و همچنین رقابتهای قهرمانی آسیا هم شرکت کردیم و حالا تنها یک اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی پیش رو داریم.

وی افزود: اردوی کنونی تا روز ۱۱ شهریور ماه ادامه دارد و سپس بچه ها برای استراحتی کوتاه به مرخصی خواهند رفت. آنها بعد از سه چهار روز دوباره وارد اردو می شوند و تا روز ۲۶ شهریور ماه و زمان اعزام به رقابتهای جهانی در اردو خواهند بود.

محمدی در واکنش به انتشار ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی گفت: اسامی نهایی تیم ملی تا اواخر هفته جاری و اوایل هفته بعد اعلام می شود که البته به نظر من ترکیبی که روز گذشته منتشر شد نوعی گمانه زنی است. احتمال تغییر و جابجایی در این لیست وجود دارد و هنوز هیچکس بطور قطعی ملی پوش نیست!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت پرویز هادی هم گفت: وضعیت این آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت کمی نگران کننده بود که ما به همین دلیل درخواست کردیم تا کمیسیون پزشکی تشکیل شود. خوشبختانه این کمیسیون روز گذشته تشکیل شد و در نهایت به ما گفتند پرویز هادی مشکلی برای ادامه تمرینات و حضوردر رقابتهای جهانی ندارد. امیدوارم وی در این چند روز باقیمانده تا جهانی به شرایط بهتری برسد و از هر نظر مهیای حضور در میدان شود.

وی در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا دبیر در خصوص بدهی های سنگین فدراسیون کشتی هم اظهار داشت: باید اعتراف کرد که وضعیت کشتی از لحاظ مالی به هیچ عنوان مطلوب نیست. علیرضا دبیر اعلام کرد وضعیت کشتی قرمز است ولی به نظر من شرایط خیلی بدتر است و باید گفت کشتی در برزخ قرار دارد! به نظر من باید واقعیت ها را گفت چون کشتی ایران به عنوان یکی از پرافتخارترین و پرامیدترین رشته های ورزشی در المپیک نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است. امیدوارم این مشکلات مالی به زودی حل شود و این علامت سوال ما هم در خصوص تداوم روند مشکلات مالی در آستانه رویدادهای بزرگ مثل المپیک از بین برود.

محمدی در پایان گفت: کشتی ایران یکی از سخت ترین المپیک ها را پیش رو دارد. با توجه به اینکه زمان زیادی را از دست دادیم ، روزهای سختی را در المپیک در پیش خواهیم داشت. فقط امیدوارم در همین فرصت باقیمانده هم مورد حمایت قرار بگیریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:3شهریور1398،کدخبر:4701265،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
با این داستانی که در مورد انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شد فکر کنم کلا تمام برنامه های فدراسیون رو حواست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین