پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۶۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تسهیل روند پذیرش دانشجو از کردستان عراق خبر داد.

شعار سال: فرهاد رهبر رئیس در دیدار با مردم، خیرین دانشگاه ساز بانه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: محصولات فناورانه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان از منطقه تجاری و مرزی بانه به دیگر کشورهای جهان صادر شود.

وی با اشاره به درخواست خیرین بانه مبنی بر اینکه ارتفاع ساختمان دانشگاهی این شهر بلندتر از مراکز تجاری و پاساژهای شهرستان بانه باشد، افزود: وجود چنین درخواستی نشانه درایت مردم این شهرستان بوده و چنین مردمی واجب احترام و تکریم هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بازدید خود از محصولات دانش بنیان این دانشگاه گفت: تعداد محصولات دانش بنیان و فناورانه باید افزایش یابد تا از مرکز صادرات بانه روانه بازار جهانی شود و شاهد برقراری تراز مثبت تجاری در این منطقه باشیم.

رهبر افزود: مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه مرکز گسترش علم و دانش، تربیت نیروی متخصص و کادر فنی برای کردستان است و با پذیرش دانشجو از اقلیم برای کردستان عراق نیز این امر تحقق خواهد یافت.

وی با وعده تسهیل در روند پذیرش دانشجو از کردستان عراق، گفت: وجود دانشگاه در هر جا نوید عمران و آبادانی است و این مهم باتوجه به اهمیت کار بزرگی که خیرین بانه به ثمر رسانده اند، باید به تربیت متخصصان و مهندسان برای کسب و کار پر رونق منجر شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 مرداد 97، کد مطلب: 4361925، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین