پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
محسن مهرعلیزاده در پیامی ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید صارمی، ۱۷ مردادماه را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان اصفهان، تبریک گفت.
شعار سال: استاندار اصفهان گفت: خبرنگاران، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند.
 محسن مهرعلیزاده در پیامی ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید صارمی، ۱۷ مردادماه را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان اصفهان، تبریک گفت.

استاندار اصفهان در پیام خود آورده است: ۱۷ مردا ماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار، روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی به‌یاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند. به راستی خبرنگاران، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مدیون تلاش‌های بی وقفه آن‌ها است.  

وی در ادامه پیام می افزاید: روز خبرنگار، روز تقدیر از زحمات کسانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند.

مهرعلیزاده در پایان پیام خود آورده است: اینجانب، ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید صارمی، این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان اصفهان، تبریک عرض کرده، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات نظام اسلامی‌ قدردانی کرده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه در روایت عشق، آزادی و حق گویی در پرتو رهنمودهای انسان‌ساز دین مبین اسلام را آرزومندم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1397، کدخبر: 4367039 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
تا اینا روز خبرنگار رو می بینن شروع میکنن به شعاری حرف زدن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین