پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۱۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
معاون فنی و مهندسی منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امسال 31 طرح عمرانی در سطح این منطقه اجرایی می شود که این امر توسعه و آبادانی منطقه را به همراه دارد.

شعار سال: حمیدالله بلیده ای روز سه شنبه اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها اعتباری افزون بر 266 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح ها در زمینه عمران شهری، آماده سازی زیرساخت های سطح منطقه و روستای تیس، اماکن تفریحی، گردشگری و رفاهی است.

عضو هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت: این منطقه عزم جدی برای آبادانی و تامین زیرساخت ها به منظور حضور بهتر گردشگران و سرمایه گذاران داردوی افزود: چابهار بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری را دارد و باید تمام امکانات رفاهی، پذیرایی و اسکان با همکاری و مشارکت بخش خصوصی در شان آنان آماده سازی شود.

بلیده ای گفت: ثبت بیش از سه هزار و 200 شرکت سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار نشان از توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در این منطقه است.

وی ادامه داد: منطقه آزاد با هدف ایجاد و تثبیت فضای اطمینان بخش برای فعالان اقتصادی، تلاش برای ایجاد امکانات، تسهیلات و اجرای قوانین سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای واحدهای مختلف تولیدی از 24 سال گذشته در چابهار آغاز بکار کرده است.

بلیده ای گفت: منطقه آزاد چابهار در جنوب شرق ایران نقش مهمی در زمینه ایجاد اشتغال و تولید دارد به طوری که شرکت های سطح این منطقه بیش از 13 هزار شغل ایجاد کرده اند.

منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در زمینی به مساحت 14 هزار هکتار و نه پیکره در اردیبهشت سال 1370 با مصوبه هیات وزیران رسمیت یافت و در 22 بهمن ماه سال 1371 همزمان با کیش و قشم در زمان ریاست جمهوری مرحوم آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رسما افتتاح شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 16 مرداد 97، کد مطلب: 82993591، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
امان از مناطق ازاد! حیاط خلوتی شده برای اقا زاده ها‍!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
مناطق ازاد راهی برای افزایش بخور بخور سران شده م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین