پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۴۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
'ریحانه سعیدی' دانش آموز دبیرستان عشایری قدسیه شهرستان کلاله در شرق گلستان رتبه 14 آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور را در رشته تحصیلی علوم انسانی کسب کرد.

شعار سال: رییس اداره عشایری آموزش و پرورش گلستان با تبریک به خانواده این دانش آموز از زحمات و تلاش معلمان مدارس مناطق عشایری قدردانی کرد و گفت: کسب رتبه برتر در این رقابت عظیم، نیاز به پشتکار و توانمندی زیادی دارد که این ظرفیت و توانمندی در دانش آموزان ما وجود دارد.

به گزارش روز سه شنبه این اداره کل، علیرضا یازرلو اظهار داشت: ریحانه سعیدی نشان داد که اگر دانش آموزی هدف و برنامه داشته باشد حتی در دور افتاده ترین مکان ها و حداقل امکانات نیز موفقیت دور از دسترس نیست.

یازرلو این دانش آموز را الگوی موفقی برای همه دانش آموزان بیان کرد و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و جامع بتوانیم در سال های آتی نیز در مناطق محروم و عشایری شاهد این موفقیت ها باشیم.

در سال تحصیلی 97-96 افزون بر 300هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مدارس استان گلستان تحصیل کردند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 16 مرداد 97، کد مطلب: 82994023، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین