پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۴۶۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۸
حسین دهباشی صفحه اینستاگرامش را به تصویری از دختر شهید ملکی که بدون سهمیه رتبه اول کنکور را کسب کرد اختصاص داد.

شعارسال: کنکور سراسری 97 در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 در 375 شهرستان و 479 حوزه امتحانی و 22 کشور خارجی و 25 حوزه امتحانی خارج از کشور با حضور یک میلیون و 11 هزار و 825 نفر برگزار و شب گذشته کارنامه نتایج مرحله اول این آزمون سراسری اعلام شد.

در این آزمون دختر جانبازی به نام فاطمه ملکی شرکت کرده بود و توانست بدون استفاده از سهمیه کنکور رتبه اول کنکور انسانی را از آن خود کند.

به همین منظور حسین دهباشی، نویسنده و مستند ساز عرصه سیاست، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به قبولی این دختر در کنکور واکنش نشان داد.

حسین دهباشی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

‏بدن دوست‌ بسیار عزیزم (که خودش برادرشهید بود) پر از ترکش است. تکه‌ای ازجمجمه‌اش را حتی مصنوعی گذاشتند. بعدا فهمید شیمیایی هم شده و بیماری خونی گرفت. و بارها و بارها بستری بیمارستان‌ها. مدت‌ها پزشکان مخالف ازدواج و بعد فرزندآوری‌اش بودند، نمی‌دانی چقدردرد کشید!

امروز دخترش (بدون سهمیه) رتبه اول کنکور انسانی شد. آن‌قدر خوشحالم که انگار دنیا را به من داده‌اند. نوشتم که شما هم شادشوید!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:10مرداد1397 ، کدخبر: 6618137: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین