پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۹۶۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
عضو کمیسیون انرزی مجلس گفت: جانبازان زیر۲۵ درصد و رزمندگان با سابقه حضور ۶ ماهه در جبهه می توانند از سهمیه پنج درصدی برای کنکور سال آینده استفاده کنند.

شعارسال: غلامرضا شرفی ضمن تاکید بر لزوم انجام کار کارشناسی برای اختصاص سهمیه پنج درصدی در کنکور سال ۹۷ افزود: تعداد بسیاری از رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به دلیل گستردگی جنگ و تهدیداتی که نیروهای مومن و خط مقدم را درگیر خود کرده بود، میزان جانبازی شان زیر ۲۵ درصد است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث پنج درصد امتیاز اختصاص یافته در کنکور۹۷ به جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان با سابقه حضور ۶ ماهه در جبهه باید در برخی از حوزه ها به ویژه در زمینه تحصیلات عالی، کار کارشناسی انجام شود تا به طور مثال در حوزه امرار معاش، برای آنان فوق العاده هایی در نظر گرفته شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در خیزهای بعدی فرصت های بیشتری برای ارائه استدلالهای بهتر در این باره فراهم شود، گفت: متاسفانه نظام آماری کشور هنوز به طورسنتی اجرا می شود و به رغم افزایش سه برابری جمعیت نسبت به گذشته و به تناسب آن تعریف توسعه سه برابری و سریع شدن آهنگ رشد، اما در این باره تاکنون یک نظام متناسب و رو به رشدی را نداشته ایم.

شرفی افزود: متاسفانه بخشی از این ساختار که از رژیم گذشته به جای مانده، دستگاهها و نهادهای دولتی ما را به آن مبتلا کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری تابناک ، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1397، کدخبر: 786981، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
بابا کم کنید این سهمیه رو دیگه شایسته سالاری تو ایران تبدیل به شعار پوچ شده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
نمیدونم اما احساس میکنم اگر به جای ظرفیت های علمی بهشون وام های بلاعوض داده میشد خیلی خیلی بهتر بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین