پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
شاخص فلاکت در بهار سال 1397 به 21.5 درصد رسیده که استان‌های چهارمحال وبختیاری و کرمانشاه بیشترین نرخ فلاکت را دارا هستند.

شعار سال: بر اساس آمارهای بانک مرکزی شاخصفلاکت در بهار سال ۱۳۹۷ به ۲۱٫۵ درصد رسیده که نسبت به کل سال ۱۳۹۶ بهبود ناچیز (۰٫۲ درصد) یافته است.

بررسی آمارها نشان می‌دهد در بهار سال جاری استان‌های چهارمحال وبختیاری و کرمانشاه بیشترین نرخ فلاکت و استان‌های زنجان و سمنان کمترین نرخ فلاکت را در اختیار دارند.

در محاسبه شاخص فلاکت در اینفوگرافیک زیر نرخ تورم سالانه خرداد ماه سال ۱۳۹۷ و نرخ بیکاری در بهار سال ۱۳۹۷ درنظر گرفته شده است. شاخص فلاکت مجموع دو نرخ بیکاری و تورم است.

جزئیات بیشتر در اینفوگرافیک زیر قابل مشاهده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 19 مرداد 97، کد مطلب: 285734: www.tejaratnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
از تیتر زیاد خوشم نیامد! مردم و ایران وفلاکت؟ مردم ایران و ملت ایران نباید این عنوان بهشون نسبت داده بشه! چون ما هممون در رفاه هستیم! نبینم دیگه همچین چیزی به مردم ایران گفتینا! من الان موندم این اخر هفته ای برم دیزین برف بازی یا برم توچال! که خب یکی از دوستام بهم گفت برف زمستونا میاد خب پشیمون شدم! خلاصه که این وصله ها به مردم ایران نمیچسبه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
چه کلمه زشتی برای این خبر آورده شده. این خبر هم به خاطر درصد بالای بیکاری این دو استانه که بهتر بود همین بیکاری گفته بشه تا این کلمه ناشایست.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین