پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
برداشت برگ سبز چای به گفته رییس سازمان چای از دو روز دیگر آغاز می شود و در صورت مساعد بودن شرایط جوی میزان تولید این محصول حدود 10 درصد افزایش می یابد.

شعارسال: محمد ولی روزبهان اظهار کرد: امسال بیش از 22 هزار هکتار از باغ های چای زیر کشت رفته و به بهره برداری می رسد که پیش بینی می شود در صورت مساعد بودن شرایط جوی، میزان تولید برگ سبز چای به حدود 90 هزار تن برسد.

وی ضمن اعلام آمادگی سازمان چای و کارخانه های فرآوری این محصول افزود: افزایش تولید چای در سال های اخیر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و با حمایت های دولت از چایکاران و استقبال مردم از تولید داخلی صورت گرفته است.

رییس سازمان چای با بیان اینکه چای تولید شده در سال گذشته از سوی مردم به صورت کامل خریداری شده و به مصرف رسیده است، گفت: امسال حدود 20 هزار تن چای خشک تولید می شود که با ضریب تبدیل حدود 22.5 درصد خواهد بود.

روزبهان اظهار کرد: امسال 9 میلیارد تومان وام جاری با کارمزد چهار درصد با مساعده از طریق صندوق حمایت از صنعت چای به تولیدکنندگان داده شده است تا آنها بتوانند در این ایام با دست پر هزینه های تولید و برداشت محصول شان را جبران کنند و هر چایکاری که جزو 42 هزار نفر عضو این صندوق به شمار می رود می تواند از این تسهیلات، بدون تشریفات اداری و در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار: 30فروردین1395، کدخبر     95013013577         www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین