پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
معاون جوانان و امور فرهنگی ورزش و جوانان استان مرکزی از تفاهم نامه صدور شناسه ملی سمن ها خبر داد.

شعار سال: معاون جوانان و امورفرهنگی ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور درخصوص تسهیل ثبت سمن ضمن افزایش انگیزه جوانان راه را برای ایجاد مجمع ملی جوانان هموار می کند.

 مرتضی امیدی در این گفت و گو با استقبال از امضای تفاهم نامه وزارت ورزش وجوانان با وزارت کشور مبنی برحل مشکل شناسه ملی سمن های حوزه جوانان ، اظهار کرد: با امضای این تفاهمنامه شاهد روند سریعتر صدور مجوز سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در استان ها خواهیم بود .

امیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهور درحمایت از حضور فعال جوانان ، بیان کرد: در دولت تدبیر و امیدشاهد افزایش مشارکت بیشتر و موثر جوانان درحوزه های مختلف جامعه بوده ایم که این امر به وسیله سمن ها ی حوزه جوانان نیز تاثیرخود را به خوبی نشان داده است .

وی افزود: سازمان های مردم نهاد به عنوان مهم‌ترین عامل بالندگی در اجتماع امروز مطرح و آفت آن نیز چیزی جز عدم شناخت کافی مدیران از ظرفیت های بالقوه سمن ها نیست.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه جوانان امروز دغدغه های زیادی دارند، بیان کرد: ثبت شخصیت حقوقی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان موجب آغاز برون‌سپاری‌ برخی فعالیت‌های دولت شده و به‌این‌ترتیب این سازمان‌ها می‌توانند وارد فعالیت‌های اقتصادی شوند. فعالیت‌های حقوقی سمن‌ها نیز از طریق دریافت کد شناسه ملی تسهیل می‌شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 741381، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین