پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
معاون ساماندهی امور جوانان از افتتاح سامانه اوقات فراغت جوانان در مهرماه خبر داد و گفت: تا پایان امسال ۱۷۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان خواهیم داشت.

شعار سال: محمدرضا رستمی در نشست با نخبگان اجتماعی و منتخبین سازمان های مردم نهاد جوانان که افزود: شاید یکی از دغدغه های اصلی که در سال گذشته دنبال شد موضع تشکیل و توسعه سازمان های مردم نهاد جوانان بود که این مهم همواره با مشکلاتی روبرو بوده است و مخالفت هایی زیادی در ابتدا با این مسأله شد اما با حمایت های وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های صورت گرفته، شاهد توسعه سازمان های مردم نهاد جوانان هستیم.

وی اضافه کرد: اقداماتی در جهت شکل گیری شبکه های اجتماعی این سازمان ها و بعد از آن ایجاد مجمع ملی جوانان در حال انجام است.

رستمی با بیان اینکه چند اتفاق خوب و مبارک در حوزه جوانان افتاده است ادامه داد: اتفاق اول افزایش سازمان های مردم نهاد جوانان است که اکنون ۱۵۰۰ سازمان مردم نهاد جوان در کشور ایجاد شده و ۲۰۰ سازمان دیگر نیز در حال دریافت مجوز هستند.

وی دومین اتفاق را رتبه بندی سازمان های مردم نهاد جوانان معرفی کرد و گفت: تا پایان امسال ۱۷۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان خواهیم داشت که با قولی که در گذشته دادیم مطابقت دارد. این سازمان ها باید رتبه بندی و ارزیابی شوند که این امر را از طریق برگزاری جشنواره اتفاق پیش بینی کرده ایم و با برگزاری این جشنواره سمن ها رتبه بندی می شوند.

معاون ساماندهی امور جوانان سومین اتفاق مهم در حوزه جوانان را راه اندازی خانه های جوان در استان های مختلف دانست و اظهار کرد: خانه های جوان محلی برای هم اندیشی و هم افزایی جوانان است که ما تا هفته گذشته ۱۰ خانه جوان را افتتاح کردیم و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم بتوانیم ۳۱ خانه جوان در سراسر کشور راه اندازی کنیم.

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم جوان هراسی کاهش یافته است و تمامی مواردی که عنوان کردم شاهد این موضوع است.

رستمی در خصوص افتتاح سامانه صدور اعتبارنامه تخصصی سازمان های مردم نهاد جوانان تاکید کرد: یکی از چالش هایی که همواره با آن مواجه بودیم دشواری در ارتباط با جوانان بود که به منظور تسهیل فرایند دریافت مجوز سازمان های مردم نهاد جوانان، سامانه ای طراحی شد که امروز افتتاح می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین ۵ سامانه دیگر نیز در حوزه جوانان تا پایان امسال افتتاح خواهد شد که از جمله آن افتتاح سامانه اوقات فراغت در ماه آینده پیش بینی شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395، کد مطلب: 3756819:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین