پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
۱۰ طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن درسال ۱۳۹۶ در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید و در نتیجه آن ۸۲۱ شغل جدید ایجاد شد.

شعار سال: ۱۰ طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن درسال ۱۳۹۶ در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید و در نتیجه آن ۸۲۱ شغل جدید ایجاد شد. برای اجرای طرح‌های یاد شده مبلغ شش میلیون و ۶۰۰ هزار یورو تسهیلات ارزی و ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات ریالی توسط این بانک پرداخت شده است. از میان طرح‌های یاد شده می توان به سایپا کاشان، توان امید پاسارگاد، شیرگاز آذران، نسوز اکباتان و فولاد اردستان اشاره کرد که سهم بالایی در اشتغال‌زایی را به خود اختصاص داده‌اند.گفتنی است طرح‌های صنعتی زیادی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال‌های اخیر در کشورمان به بهره‌برداری رسیده است. همچنین در مراسم دیگری، با حضور اردکانیان وزیر نیرو، اسلامی استاندار مازندران و حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران (نوشهر) با تامین مالی این بانک افتتاح شد.

این نیروگاه با تسهیلات ۲۱۵ میلیون یورویی بانک یاد شده در حال اجراست و واحد گازی آن با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین توربین گازی کشور با توان ۳۰۷ مگاوات به بهره‌برداری رسید.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 27 مرداد 97، کد مطلب: 3428612، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین