پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
در انتخابات نظام مهندسی استان زنجان و در بخش شهرسازی «ابراهیم زاد توت آغاج» با 845 رای بیشترین آرا را کسب کرد و حبیب حلاجی با 369 رای به عنوان عضو علی البدل این بخش انتخاب شد.
شعارسال :  در ادامه عمران قادر باقری با 570 رای، شادی پایور با 502 رای و اصغر رسولی با 456 به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

همچین در بخش عمران حسین مجتبی زاده با 399 رای چهارم و علیرضا رسولی با 391 رای پنجم شد و یحیی نصیرا نیز با 297 رای عضو علی البدل حوزه عمران انتخاب شد.

در نقشه برداری حمزه علی احمدی با 580 رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شد و رامین کیامهر با 375 رای به عنوان عضو علی البدل رای آورد.

همچنین علی غضنفریان در مکانیک با 537 رای به عنوان عضو منتخب جامعه مهندسان برگزیده شد و فریبرز براتی با 509 رای و اختلاف کم نسبت به غضنفریان عضو علی البدل مکانیک رای آورد.

همچنین مصطفی تیموری کاندید بخش برق با 409 رای صاحب بیشترین آراء شد؛ یدااله علی آبادی نیز با 394 رای عضو علی البدل در این بخش انتخاب شد .

زهره ترابی نیز با 520 رای و هومن ثبوتی با 458 رای کاندیداهایی بودند که در بخش معماری صاحب بیشترین رای شدند. گفتنی است که علی رحمان پور زنجانی نیز با 454 رای عضو علی البدل بخش معماری رای آورد.

گفتنی است، زهره ترابی، قادر باقری، علی غضنفریان و علی احمدی، کاندیداهای مورد حمایت انجمن اسلامی مهندسان استان زنجان در انتخابات نظام مهندسی ساختمان بودند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت ایلنا ، تاریخ انتشار یکشنبه 19 مهر 1394 ، کد مطلب : 312284 : www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین