پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۹۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد؛ این خودش از بهترین نمونه‌های کدخداپرستی است که در تاریخ ثبت شده است.

شعارسالمهدی علیپور، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: کودتای ۲۸ مرداد که ۶۵ سال پیش توسط سازمان اطلاعات انگلیس و سازمان جاسوسی آمریکا و خیانت محمدرضا پهلوی با کمک ارتش ایران علیه دولت مصدق انجام شد، نمونه‌ای از جنایت‌ها و دخالت‌های آمریکا علیه کشور‌های جهان و به خصوص ایران است که تراژدی اعتماد به آمریکا را برای غرب زده‌ها و آمریکا پرستان روشن می‌کند.

علیپور ادامه داد: دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد و به قول رهبر انقلاب مصدق به آمریکا اعتماد کرد و کتکش را هم خورد. این خودش از بهترین نمونه‌های کد خدا پرستی است که در تاریخ ثبت شده است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: حال پس از گذشت ۶۵ سال از کودتا و تجربه‌ای که برای ایران به وجود آمد، عده‌ای در داخل همچنان از مذاکره و ارتباط با آمریکا صحبت می کردند و در قرارداد برجام به کدخدا اعتماد کرده و حتی آب خوردن ایرانی‌ها را به این مذاکرات مربوط می‌دانستند، بعد از پنج سال و مذاکره پی در پی با آمریکا و هم پیمانانش به این نتیجه رسیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست!

وی افزود: حال مذاکره کنندگان بر این هستند که بتوانند با اروپا ادامه دهند و برجام‌های بعدی را امضا کنند که این بار هم مردم و کارشناسان مذاکره با اروپا را بی فایده میدانند.

علیپور در پایان گفت: این صحبت و خواسته‌ مردم ایران است از مسئولان کشور که از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل کشور استفاده کنند و به مذاکرات و توافق‌های که با غرب می کنند، دل نبندند و ریشه‌ مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی را در داخل ببینند و تجربیات چند ساله‌ ایران را مد نظر قرار دهند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کد مطلب: 704929، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین