پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
رئیس‌جمهوری ترکیه می گوید: تمام تلاش‌های سیاسی برای خاتمه سه دهه درگیری میان نیروهای امنیتی و پ.ک.ک مربوط به گذشته است.

شعار سال: رئیس‌جمهوری ترکیه با بیان اینکه تمام تلاش‌های سیاسی برای خاتمه سه دهه درگیری میان نیروهای امنیتی و پ.ک.ک مربوط به گذشته است، گفت: عملیات‌های مشترک ارتش و پلیس تنها راه نابودی این سازمان تروریستی در ترکیه و این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم به نارضایتی موجود بدون ریشه‌کن کردن این سازمان تروریستی پایان دهیم؛ سازمانی که تنها از کشتار در این منطقه و جهان استفاده می‌کند. اگر دنبال راه‌حل هستید، همین راه‌حل است. وقتی ما این سازمان تروریستی را ریشه‌کن کردیم و کوچکترین ردی از آن بر جای نماند، پس از آن راه‌حل ما عملی شده است.

اردوغان افزود: قربانیان بی‌شماری از تروریسم رنج کشیده‌اند و در 35 سال گذشته بیش از 40 هزار تن قربانی ترور در سرزمین‌ ما شده‌اند. ما در ابتدا ابتکارعمل دموکراتیک را به جریان انداختیم اما جواب نداد. بعد از آن پروژه برادری و وحدت ملی به جریان افتاد اما ناکام ماند. از الان به بعد تمام این کارها را کنار می‌گذاریم. الان زمان انجام عملیات است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395، کد مطلب: -:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین