پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از انتخابات دور اول نیست.

شعارسال: حمید قزینی درباره اهمیت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی که در 69 حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در مرحله اول مشخص نبود که آرایش سیاسی مجلس آینده چه خواهد شد و برآورد دقیقی وجود نداشت اما اکنون این آرایش مشخص شده است؛ از این رو از مردم حوزه‌های انتخابیه که نمایندگان مشخص نیست انتظار می‌رود که با دوراندیشی بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه آهنگ عمومی جامعه در همه بخش‌ها میل به اعتدال، خردورزی، قانونگرایی و تنش‌زدایی در سیاست داخلی و خارجی است. صرف نظر از اینکه چه جناح و افرادی می‌توانند نماینده شوند، سراسر مردم کشور به این آهنگ نزدیکترند و به نامزدهایی اقبال خواهند کردند که این تفکر را نمایندگی کنند. البته باید توجه کرد که کمی اقبال عمومی در دور دوم انتخابات کاهش می‌یابد اما در نهایت پیروز انتخابات این جریان خواهد بود.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: به نظر می‌رسد که در وضع فعلی طیف اصلاح‌طلبان و اعتدال در این انتخابات هم از اقبال بیشتری برخوردار خواهد بود چراکه افکار عمومی از جریان‌های هیجان‌گرا، تنش‌زا و بی‌ثبات حمایت نمی‌کند.

وی درباره ترکیب مجلس آیندهگفت: جریان افراطی اصولگرا در اقلیت محض خواهد بود، البته این جریان در مجلس دهم سروصدای بیشتری را به راه می‌اندازد اما با نزدیک‌شدن طیف اصلاح‌طلبان، اصولگرایان معتدل و اعتدال‌گرایان اکثریت در اختیار این سه جریان خواهد بود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی(آنا)، تاريخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395، کد خبر: 97998، www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین