پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۸۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
استاندار همدان گفت: تجهیز امکانات ورزشی در مناطق محروم از اولویت های دولت تدبیر و امید است و شروع به ساخت زورخانه بین المللی در یکی از نقاط محروم شهر همدان نیز به همین منظور بود.

شعارسال: محمدناصر نیکبخت روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی زورخانه بین المللی همدان با تقدیر از پیگیری های حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مجلس در عملیاتی شدن این طرح بین المللی اظهار داشت: مناطق محروم همدان نیاز به توسعه و گسترش امکانات دارد.

وی اضافه کرد: در پیگیری و اجرایی شدن طرح های مختلف تمامی نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی تعامل و همکاری بسیار مطلوبی دارند که منجر به تحقق طرح های بزرگ شده است.

نیکبخت ضمن ابراز خرسندی از شروع عملیات ساخت این طرح ورزشی در عید غدیر گفت: برگزاری این آیین در عید غدیر اقدام ارزشمندی بود و از پیشنهاد نامگذاری زورخانه بین المللی همدان تحت عنوان جعفربن ابیطالب نیز استقبال می کنم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهردار همدان که در حقیقت زحمات شایسته ای در برگزاری رویداد همدان 2018 داشته اند نیز انتظار دارم در ساخت این زورخانه بین المللی کمک مالی داشته باشند.

نیکبخت با تاکید بر کمک مالی در ساخت و تکمیل زورخانه بین المللی همدان گفت: ورزش باستانی و زورخانه ای بدون تردید پاکترین ورزش به شمار می رود که نیاز به توسعه فراگیر در استان دارد؛ چرا که همدان از گذشته تاکنون مهد معرفی پهلوانان بزرگ در کشور بوده است.

وی خطاب به مدیران اجرایی با تاکید بر اینکه هر اندازه برای مردم استان همدان کار شود باز هم کم است، گفت: مدیران پشت میزنشین نباشند، بلکه باید با حضور در بین مردم، مسائل و دغدغه های آنان را با جدیت پیگیری کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 8شهریور1397 ، کدخبر: 83017489: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
من جای دولت بودم تجهیز زندگی معیشتی مردم رو در اولویت قرار می دادم! :))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
خیلی از جاها هس ک مجهز هستن و امکان استفاده ازشون وجود نداره :/
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین