پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
درحالیکه آمریکا پازل محاصره اقتصادی ونفتی ایران را می‌چیند، و ناجوامردانه منبع درامدی کشور یعنی نفت را هدف قرار داده است، و همچنین تهدید شرکت‌ها وکشورهایی که موافق این عمل زشت و استکباری امریکا نیستند را جزیی از این پازل قرار داده است تا مانع کار انها با ایران گردد، ناگهان فضای مجازی ایران پر می‌شود از موضوع عراقی ستیزی.
شعار سال : درحالیکه آمریکا پازل محاصره اقتصادی ونفتی ایران را می‌چیند، و ناجوامردانه منبع درامدی کشور یعنی نفت را هدف قرار داده است، و همچنین تهدید شرکت‌ها وکشورهایی که موافق این عمل زشت و استکباری امریکا نیستند را جزیی از این پازل قرار داده است تا مانع کار انها با ایران گردد، ناگهان فضای مجازی ایران پر می‌شود از موضوع عراقی ستیزی.

**عناوینی که در این موضوعات مطرح می‌شود از نظر افکار عمومی ایران بسیار حساس و غیرتی می‌باشد:

 *اول موضوع ناموسی*
 *دوم خرید خانه و زمین در شهرهای ابادان وخرمشهر یا شمال کشور*

** متاسفانه چون جامعه ایرانی به لحاظ روانی به شدت شایعه‌پذیر شده است و یک مطلب به سرعت در جامعه منتشر می‌شود لذا کسی نمی‌گوید که:

* مگر خدای ناکرده ایران تایلند شده که عراقی‌ها برای گردش جنسی به ایران بیایند؟ یا ایران مراکز متعدد اینچنینی دارد که عراقی‌ها به انجا مراجعه ‌نمایند؟

عراقیها اگر چنین قصدی داشته باشند به راحتی می‌توانند به لبنان، مصر و مراکش بروند که دختران آن‌ها هم زبانشان هستند و یا به ترکیه بروند؛ چه لزومی دارد به ایران بیایند!!!!

احتمال اینکه برخی از مسافران عراقی با هدف جنسی به ایران مسافرت کنند را نمی‌توان رد کرد؛ از سوی دیگر ‌این واقعیت نیز قابل انکار نیست که برخی هموطنان ایرانی به دلایل مختلف از مراودات جنسی با هموطنان ایرانی خود ارتزاق می‌کنند ولی این موضوع با آنچه دشمنان غیرت و ناموس ایرانی جلوه می‌دهند متفاوت است.

لذا انتظار می‌رود خود ایرانیان با غیرت به هیچ دلیلی اعم از ناراحتی از سیاستمداران و یا وضعیت بد اقتصادی و ... با انتشار این شایعات ابروی اکثریت زنان عفیف ایران را نبرند.

* موضوع دیگر، خرید خانه و زمین است که از بیخ و بُن دروغ است و طبق قوانین ایرانی هیچ ملک یا زمین یا ساختمانی به نام اتباع خارجی نمی‌شود. اگر این قانون نبود، ایران تا کنون گرجستان و ترکیه می‌شد و قبل از عراقی‌ها افغان‌ها تا کنون بسیاری از زمین‌ها و املاک را خریده بودند!!

** با این وضع پرسش عمده این است: چرا عراقی ستیزی؟

 *پیاده نظام رسانه‌ای امریکا و آل‌سعود درحال پیاده سازی این سناریو می باشد. چرا ؟

*چون عراق هم اکنون سالیانه ۱۲ میلیارد دلار داد و ستد تجاری با ایران دارد که به ادامه اشتغال هزاران کارگر ایرانی کمک شایان توجهی می‌کند وهمین سیاست، برنامه تحریمی آمریکا را مختل ساخته؛ لذا یکی از سناریوهای امریکا و آال‌سعود تخریب این روابط از طریق تحریک احساسات مذهبی، ملی و ناموسی ایرانیان غیور است.

*روزانه ۷۰ میلیون دلار کالا از ایران به عراق می‌رود. تنها شرکت عالیس سالانه یک میلیارد دلار صادرات به عراق دارد. شرکت‌های تولید لوازم خانگی، لبنیات، نساجی و ... نیز در این تبادل اقتصادی بسیار فعال هستند.

** سالیانه ۲ میلیون عراقی به عنوان توریست برای زیارت، تفریح، ویا مداوا و درمان پزشکی به ایران می‌آیند که میلیاردها دلار نصیب بازار کار و تجارت و خانواده کارگران ایران می‌شود در حالیکه این میزان سفر و تجارت می‌تواند به سمت ترکیه و لبنان و مصر سوق پیدا نماید.

** امروز هوشیاری ایرانی در این طراحی پیچیده مورد انتظار است، زیرا امروز عراق نزدیک‌ترین متحد ماست، هر چند در مواردی ممکن است اختلاف مواضع با ما داشته باشد.
امروز عراق یکی از مطمئن‌ترین و آسان‌ترین راه‌های تنفس ایران برای شکستن تحریم است.

نباید با بازی در زمین آمریکا و آل‌سعود، این منبع بزرگ سود و ادامه اشتغال ایرانیان و کاهش بیکاری را به منبع ضرر تبدیل کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین