پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۰۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
روح‌الله‌ جمعه‌ای، مشاور وزیر کشور در توئیتی نوشت: وزیر کشور شایعه‌ی سوءاستفاده‌ی زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرده و خواستار برخورد قاطع قضایی با عاملان نشر این مطالب اختلاف برانگیز و خلاف واقع شد.

شعار سالروح‌الله‌ جمعه‌ای، مشاور وزیر کشور در توئیتی نوشت: وزیر کشور شایعه‌ی سوءاستفاده‌ی زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرده و خواستار برخورد قاطع قضایی با عاملان نشر این مطالب اختلاف برانگیز و خلاف واقع شد. 

جمعه‌ای نوشت: هشدار! پس از عدم موفقیت دشمنان ملت ایران در بلواسازی، این‌بار دشمنان فتنه‌گر و اختلاف‌افکن، با پخش شایعاتی در صدد تفرقه‌ میان دو ملت برادر و همسان ایران و عراق هستند. هیچ گزارش رسمی و مستندی درباره شایعاتی مبنی‌بر تعرض به زنان ایرانی وجود ندارد. باید مراقب شیطنت تفرقه‌افکنان بود. وزیر کشور خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با عاملین تولید و بازنشر شایعات اختلاف برانگیز که عفت عمومی را هم هدف قرار داده‌اند، شده است و تصریح داشت، استانداران استان‌های مربوطه با هماهنگی مراجع قضایی موضوع انتشار این مطلب نادرست از منابع خبری متخلف را در اسرع وقت پیگیری کنند.

واکنش وزیر کشور به شایعه‌ سوءاستفاده‌ زائران عراقی از زنان ایرانی





سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو ، تاریخ انتشار 6 شهریور 97، کدمطلب: 372171، www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
واقعا اگر این خبر شایعه باشه باید منتشر کننده این خبر رو اعدام کرد! این همه با روح و روان ما بازی کردن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
چرا نباید مرجع رسانه ای درست امروز به داد روان این مردم برسه؟ این چیزها شوخی نیست! عمر ملت باغیرت مارو میزنه این اخبار
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
خداییش این هایی که با روح و روان مردم بازی میکنن مجرم نیستن؟ من از موقعی که شنیدم تا الان دارم دیوونه میشم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین