پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ۳۸ هزار روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار، ۱۷ هزار روستا تحت اجرای طرح هادی روستایی قرار گرفته اند
شعارسال:معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ۳۸ هزار روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار، ۱۷ هزار روستا تحت اجرای طرح هادی روستایی قرار گرفته اند.

هادی درفشی ظهر یکشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه شرکت بتن آماده و قطعات پیش ساخته ساختمانی اظهار داشت: یکی از بزرگترین فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سه سال اخیر اجرای طرح بهسازی و آسفالت معابر در راستای اجرای طرح هادی روستایی به مساحت هفت میلیون کیلومتر بوده است که این آمار با تمامی فعالیت های بنیاد در مدت ۳۵ سال گذشته برابری می کند.

وی تصریح داشت: در حال حاضر ۵ میلیون واحد روستایی در سراسر کشور وجود دارد که از این تعداد عملیات بهسازی و مقاوم سازی دو میلیون واحد روستایی انجام شده است با این حال هنوز دو میلیون واحد روستایی در معرض تخریب و فرسوده در کشور وجود دارد که نیازمند رسیدگی فوری است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استفاده از مصالح کیفیت در ساخت منازل روستایی و همچنین جلب همکاری مردم و نهاد های سیاسی برای مقاوم سازی بافت های فرسوده روستایی، گفت: با توجه به قرارگیری کشور در معرض انواع حوادث غیر مترقبه این اصول باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ادامه از پشتیبانی بنیاد مسکن برای اجرای طرح های مقاوم سازی در روستاها خبر داد و افزود: برای هر واحد روستایی وام ۲۵۰ میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد پرداخت می شود.

درفشی با اشاره به اینکه با حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می شود، اظهار داشت: برای اعطای تسهیلات ساخت این تعداد واحد سالانه ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی در ادامه به رعایت اصول استاندارد مقاوم سازی و ساخت منازل اشاره کرد و گفت: زمانی می توانیم از محیط زیست سالم و با امنیت صحبت کنیم که از مصالح با کیفیت و استاندارد استفاده کنیم و برنامه بنیاد مسکن نیز مانند طرح افتتاحی آران و بیدگل تولید همین مصالح با کیفیت است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار11شهریور 97، کد خبر: 4391944،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین