پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان: هم اکنون در ۵۱۶ روستای استان حداقل فاز اول طرح هادی اجرا شده که ۷۵ درصد جمعیت مشمول طرح در روستاهای استان را شامل می شود.

شعار سال: رضا قادری با بیان اینکه استان کردستان هزار و ۶۹۵ روستا دارد، اظهارداشت: برای هزار و ۳۴۸ روستا اجرای طرح هادی مصوب شده است که طرح هادی در ۱۹۰ روستای دیگر این استان با اعتباری بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال به زودی اجرا می شود.

وی افزود: طرح های هادی روستایی در پایان افق ۱۰ ساله به دنبال تحولات جمعیتی و تغییر شرایط مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و کالبدی روستاها هستند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ادامه داد: طرح های تهیه شده نیازمند بازنگری و به هنگام سازی هستند که بازنگری این طرح در ۱۰۱ روستای استان به پایان رسیده و در ۳۱ روستای دیگر با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

قادری هدف از اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی را ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی عنوان کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 آبان 97، کد مطلب: 4444492: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
س.ح75
خدا کنه به درد روستایی بخوره تا از مهاجرتشون جلوگیری کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین