پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۵۴۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد، بازگشت استادان شاخص را بدون در نظر گرفتن شرایط سنی به این دانشگاه تصویب کرد

شعارسال:  هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر تصویب بازگشت استادان شاخص بدون در نظر گرفتن شرایط سنی به این دانشگاه مقرر کرد شرایط و تسهیلات ویژه‌ای برای حضور و تدریس این استادان در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیأت موسس و امناء و رئیس هیات جذب مرکزی و دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست این دانشگاه تشکیل جلسه داد و مقرر شد استادان شاخص و دانشمندی که پیش از این به علت برخی رویه‌ها از تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی محروم شده بودند، بدون در نظر گرفتن شرایط سنی به این دانشگاه بازگردند.

هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با انتقاد از برخی رویه‌ها در گذشته که منجر به بازنشستگی و خروج برخی استادان نخبه و شاخص از فضای دانشگاه آزاد شده بود، مقرر کرد شرایط و تسهیلات ویژه‌ای برای حضور و تدریس این استادان در دانشگاه در نظر گرفته شود.

علی اکبر ولایتی، رئیس هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه این استادان شاخص سرمایه‌های بی‌نظیری در حوزه آموزش عالی کشور هستند، گفت: امیدواریم این ستارگان سپهر علم، تمدن و فرهنگ درخواست ما را برای حضور مجدد در دانشگاه آزاد اسلامی بپذیرند و دانشجویان را از اندوخته پربار علمی خود محروم نکنند.

معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مکلف شد ضمن شناسایی استادان نخبه‌ای که از تدریس در این دانشگاه به دلیل شرایط سنی محروم شدند، گزارش آن را به هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما ،تاریخ انتشار 13 شهریور 97، کدمطلب: 2219492،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین