پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به موضوع تبلیغ در ماه محرم الحرام گفت: منبر باید در مردم تحول ایجاد کند ،لذا با استفاده از آیات قرآن، روایات، مباحث اخلاقی، مباحث تاریخی و ... می توان به این مهم دست پیدا کرد

شعارسال:آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به موضوع تبلیغ در ماه محرم الحرام گفت: منبر باید در مردم تحول ایجاد کند ،لذا با استفاده از آیات قرآن، روایات، مباحث اخلاقی، مباحث تاریخی و ... می توان به این مهم دست پیدا کرد.

به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه دردرس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم افزود: طلابی که در ماه محرم منبر می روند، باید این مسئله را در نظر داشته باشند که «الاسلام محمدی الحدوث و حسینی البقاست» و بر این اساس به ارائه مطلب بپردازند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: روحانیون محترم مسائل سیاسی را با مسائل منبر مخلوط نکنند؛ باید به ارائه مباحث اخلاقی، ملاحظه قواعد شرع، احکام خانواده، عقائد و ... پرداخت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 14شهریور 97، کدخبر: 83023426، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
مبلغان بجای اینکه انقدر خودشونو درگیر مسائل حذبی کنن به فکر بیداری مردم باشن بهتره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین