پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۱۵۴۳۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروزه اشتغال مساله اصلی کشور است، گفت: دانشگاه ها باید فضای کسب و کار را شناخته و بر اساس نیازهای کشور رشته های تخصصی ایجاد کنند
شعارسال:استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروزه اشتغال مساله اصلی کشور است، گفت: دانشگاه ها باید فضای کسب و کار را شناخته و بر اساس نیازهای کشور رشته های تخصصی ایجاد کنند.

مجید خدابخش روز چهارشنبه در گردهمایی روسای دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور در تبریز افزود: باید زنجیره‌ کسب و کار را شناخته و از تربیت و ایجاد رشته ای مازاد بر نیاز خودداری کرد.
وی با بیان اینکه نیازهای امروز متفاوت از 40 سال قبل است، ادامه داد: باید تغییراتی در موضوعات درسی دانشگاه ها ایجاد شود.
خدابخش گفت: ظرفیت خوبی برای کارآفرینی در آذربایجان شرقی وجود دارد و نیازمند تربیت نیروهای ماهر و کارآفرین توسط دانشگاه ها هستیم.
وی با تاکید بر توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه ها اظهارداشت: دانشگاه ها با ارائه راه حل های علمی و عملی می توانند بسیاری از مشکلات صنایع را برطرف کنند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در موضوع دانش بنیان دو بخش تولید علم و تکنولوژی مطرح است، افزود: دانشی که در دانشگاه ها تولید می شود باید به تکنولوژی و ثروت تبدیل شود که ارزش افزوده هم دارد.
 
گردهمایی روسای واحدهای استانی دانشگاه‌ جامع علمی کاربردی به مدت دو روز در تبریز در حال برگزاری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 14شهریور 97، کدخبر: 83023534، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
همونطور که قبولی در دانشگاهها بومی سازی شده به نظرم مطابق با اون باید در هر دانشگاه رشته های تخصصی مورد نیاز اون منطقه هم ایجاد بشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین